15 Ocak 2013 Salı

Sen hiç en sevdıgıne  kanser teshısı koyuldugunda
ona hıcbısey hıssetırmemek ıcın  mutlu gorunmeye calıstın mı?

Doktorla konusman bıtıp
onun yanına gıttıgınde
kocaman bı tebessum yapıstırıp  yuzune
 bısey yokmus hersey yolıundaymıs merak etme
hadı gıdip bı yemek yıyelım havamız degıssın
hastahene yordu ıkımızı de
dedın mı?

Sen hıc için  delı gıbı aglayıp  yuregın sıkısırken
hersey normalmış i oynadın mı?
ve hastalık  boyunca o yasadıgı sure boyunca 
herseyı saklamak adına
oscarlık oynadın mı  bu  kocaman oyunu  !

Kocaman acıtan bı yalanı surdurdun mu?
oyunun adı  hersey yolunda hıc bısey yok  oyunuyken...
ıcınden ıcınden  torpulendıgını bılerek yasamayı  sectın mı?

şimdi  niye  hastalandın boyle dıyorlar..
hastalandım
cunku...

neyse..

.

24 yorum:

G R İ ❥ dedi ki...

kendimi cok avuttum

öykü dedi ki...

ben artık hıc avutamıyorum..

G R İ ❥ dedi ki...

icim neden katran dolu saniyorsun peki sevgili oyku. kabullendim ve artik bekliyorum.

öykü dedi ki...

ah canım ya ah canım..

bekleme suresınde olmak cok zor..
Allah yardımcın olsun


bılmıyorum mumkun mudur

ama sonrası


umarım ben gıbı olma guclu kal

ben kaybettıkten sonrası
uzunca sure dırendım

ama artık vucudum dırenemıyor

G R İ ❥ dedi ki...

o asamayi astim. bekliyorum.

neyse..

öykü dedi ki...

sABIR DILIYORUM

GUC

VE INSALLAH

IYI SEYLER OLSUN

neslice tarifler dedi ki...

Şu an yaşadıklarımın tarifi bunlar. Tek fark, hastalığın adı..
En ağırı ne biliyor musun sabrın tükenirken belirsizi beklemek.
Seni çok iyi anlıyorum..
Sonu ne ile bağlayayım bilemedimki..

öykü dedi ki...

COK ZOR BI YOL BU NESLI

DILERIM SENIN ICIN AYNI OLMAZ SONU

Adsız dedi ki...

Yüce rabbim tüm hastalara acil şifalar versin demekten ve dua etmekten öte yapacak bir şey yok...

öykü dedi ki...

AMİN

neslice tarifler dedi ki...

Sen kendine dikkat et artık Öykücüm. Rahatsızlığın ne bilmiyorum ama bildiğim tek şey üzüntünün herşeye sebep olduğu.. Lütfen dikkat et kendine..

öykü dedi ki...

SAGOL NESLICIM COK SAGOL

MERVE dedi ki...

hiç kimse başına gelmeden anlayamaz senin yaşadıklarını... Allah yardımcınız olsun :(

öykü dedi ki...

nerde varsa yasayan herkesın yardımcısı olsun dılıyorum merve cok sagol

NzlGl dedi ki...

İlk defa ne yazacağımı bilemedim....
ne oluyor ben bişeyler kaçırdım da anlamıyorum , öykünün sıkıntısı nedir ? hep sordum kendime ....cevabı bulamadım:(

ama şunu iyi biliyorum ki
hastalık yada herhangi bir sıkıntıyı yalnızca yaşayan bilir
diğerlerine yalnızca dua etmek kalır

NzlGl dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kış güneşi dedi ki...

Bende yaşadım bunu ,ama eskiye dönmek istemiyorum içim acıyor sakladığım iki kişi yok zaten

IŞIL dedi ki...

Hayat hep en çok benim canımı mı yakıyor,neden hep ben dediğim zamanlar öyle çok ki.İçindeki yara iltihap kapmışken iyi görünmeye çalışmak;en kötüsü de bu.Yalnız değilsin..

Adsız dedi ki...

Öykücüm çok geçmiş olsun,Rabbim şifalar versin inşallah.Lütfen kendini üzmemeye çalış.
Sevgiler
Gülden

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

söyleyecek birşey bulamadım Öykücüm :(
tam bu şekilde olmasa bile hastalık ve kaybetme durumunu yaşayanlardanım...ve sanırım birçoğumuz da yaşadık

Rabbim şifa bekleyen tüm hastaların yar ve yardımcısı olsun...dermansız dert vermesin inşaAllah

senin neyin var canım ya...kötü birşey olmamasını diliyor, geçmiş olsun diyorum
sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Bazen sadece dua kalıyor bize...
Dualarımız sizinle...
Zeybek

Emilia dedi ki...

benzer teşhisi bana koydular. "benzer teşhis" de ne olabiliyorsa işte.

atlatılıyor.. ne şekilde sonuçlanırsa sonuçlansın canını delip geçiyor, ama geçiyor.
en güzel günler sizinle olsun.

Profösör dedi ki...

Allah cümlemizin yardımcısı olsun..

öykü dedi ki...

ıyı dılekler hepımız ıcın olsun

sevgılerımle