16 Ocak 2013 Çarşamba

cevabını alamayacagım sorular



Çok şehit verdi bu ülke
Çok sehit..
Çok...

Bazı şeyler var  içine sinmez hani
Orda kanar acır durur..
Şehitlerımız  ,  her Türk  evladı gibi  benım ıcımde  de böyle bir acı ..
Acısı asla dınmeyecek bı  yara.

Gündemde bır haber var kac gundur çalkalanır durur ortalık..

Ve bazı soruların olur
Anlayamazsın?
Sorunun cevabını  alamazsın...
Kaç gundur paris te   öldurulen adını dahi anmak ıstemedıgım bı terör örgutune aıt  3 kısının cenazesının Türkiye ye getırılmesınden bahsedılıyor..

Neden?
Neden getırılıyorlar ??
soruyorum

ve ekinde bir soru daha soruyorum

Nazım Hıkmet ki   dunyanın kabul ettıgı  bı ınsan
O,memleketıne gelememıs
Cenazesı hala  ulkesıne  getırılememıs  bır ınsan var tarıhimizde
Bu nasıl bıseydır ki
Boyle bı ınsan gelemezken.....

Soruyorum yenıden
Neden gelıyor bu cenazeler !  Türkiye ye?
Bunlar neden kabul edılıyor?

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasın !
Birkaç ..... geliyorda ,
Nazımın mezarı gelemiyor,
Bu nasıl bir Türkiye..

Adsız dedi ki...

Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete. Allah sonumuzu hayretsin. Allah bu millete acısın...

FFatiHH dedi ki...

Umarım hep ölüleri gelir buraya.

Asortik Krep dedi ki...

Ben belki de bu ülkeye getirilmek için bile öldürüldüklerine inanıyorum.Çünkü getirilmesi sorun çıkarıcak...! Herkes de bunu biliyor.

Adsız dedi ki...

Öykü,

Daha neyi tartışıyoruz ki
'İmralı' ile görüşmeler yapıyoruz,
odasına koyacağımız televizyonun boyutlarını tartışıyoruz.
Artık ismini de kullanmıyorlar
ismi 'İmralı' oldu kulağa daha iyi geliyor herhalde.
Böyle böyle uyutuyorlar, kulak aşinalığı yaptırıyorlar.
Kimin ne olduğu belli değil, ne düşündüğü, ne istediği biraz konuşuyorsun
'vayyy efendim sen kan dökülmesini istiyorsun' diyorlar,
'eee o da dökmüştü, döküyor hala bebekleri bile öldürdü' diyorsun
'bebek katili demekle' bu iş çözüme gitmez diyorlar.
Yakında iyi halden de çıkarırlar dışarı, elini kolunu sallaya sallaya gezer her yerde.
Hatta meclise konuk olur komisyon önünde nasıl baskı gördüğünü,
neler yaşadığını anlatır.

Serap

Profösör dedi ki...

Bizi kaynaştıran milli değerler varken, ne yazık ki; ülkenin bölünmesine zemin hazırlayacak bir takım kodlamalar yapılıyor. Etnik temel üzerine birlik oluşturulabilir mi. Annesi türk, babası kürt olanın hali ne olacak. Bilakis ülkemizde yaşayan herkes insani değerlere layıktır. Bir hristiyan, bir ermeni, bir alman, da vtandaşlık haklarına sahip olurken, vatan sevgisi içinde bir millet oluşmaz mı. Üniter yapının bozulmasına kadar giderse bu tutum; ihanetten de öte bir intiharıdır bu toplumun.

Allah korusun. Sivil insiyatif de tepkilerini akıllıca versin. Demokrasi adına ayrıca insanlık katledilmez.

Adsız dedi ki...

Çocuuukkkk...
sen bir harikasın...
Zeybek

naysun dedi ki...

Öykücüm sana ve diğer arkadaşlara katılıyorum özellikle asortik krep'e Kınalı kuzular vatan toprağında rahatsız olacaklar.Vatan hainlerini yurda getirilmesini şiddetle kınıyorum