24 Şubat 2012 Cuma

yemek saati

Yemek kültürü her ülkede farklıdır..
Kımı ulkede böcek hani bizim bildiğimiz kurtcuklar
hatta tıksıntıyle baktıgımız karafatmalar kızartılır afıyetle de yenır..
Bısey dıyemeyız onların damak tadı oyle..
Bazı ulklerde de mesela (kore çin gibi onlar da da köpek yenir mesela
Şimdi gelelim bu karelere
Bu da bi yemek..
Bu da yemek mi dıyebılırsınız ama
evet bu da bı yemek çiğden yeniyor..

OIur mu böyle bısey ya dıyenler ıcınde dıycem kı
hanı bazı yerlerde adına kerevit denir denız bocegı bızım ulkemızde de onu canlıyken kaynayan suya atıp cıyak cıyak bagırtarak pısırıp yıyen cok derım..
yanı anlayacagınız

Anlayacagınız mı dedım ben?
YOK YOK
anlasılmaz bı durum dedim..

20 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

niye paylaştın ki şimdi bunu...öfff
her tarafım kımıl kımıl ediyor buyur
:)

öykü dedi ki...

yemek kulturu aynurcum:))
kulturumıuz artsın dıye paylastım :)))

Vladimir dedi ki...

iştah kaçırtan bir şey bu. Alışmamışız tabağımızın içindeki gıda maddesinin kendi arzusuyla ve kendiliğinden kımıldanmasına :p Hele ki direnmesine.. TisKinitisKiniveriyor insan. :p

öykü dedi ki...

TisKinitisKiniveriyor

VLADIMIR AYNEN:))

nini dedi ki...

Allahın cezası insanlar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Vedat Milör gitsin baksın onların tadına...löp diye tabağı siler süpürür...şapırdayarak hem yer, hem de konuşur :)))

GÖK-TÜRK dedi ki...

Allah,kahır,bela and hay lanet olsun.Kıpraşan yemekler gördüm haydi afiyet olsun ! :)))

olcayy dedi ki...

ay bu görüntü oldu mu şimdi öykücüm,
hazır akşam yemeğinde mis gibi lahana ve yaprak sarmasını afiyetle yiyecekken:(

öykü dedi ki...

aynurcum vedat mılor konusuna katılıyorm o gıtsın tatsın bu yemegı :)

öykü dedi ki...

GÖK TÜRKKK:)

öykü dedi ki...

OLCAYCIM yoksa z yaglı mı

mmm nefıstır:)

olcayy dedi ki...

az yağlı tabii öykücüm,,aman yağlı et bana göre değil,,hele kuzu eti amanınnn,,kokusundan ayrı kendinden ayrı kaçıyorum:))

özii dedi ki...

ıyykk :S
uzak dursun öykücüm...

Begonvilli Ev dedi ki...

Öykü'cüğüm, son yazımı senin yeni bloğunda paylaşırsan sevinirim.

Beyaz kedi dedi ki...

aman olcaycım aman hepımızden uzak dursun:)

Beyaz kedi dedi ki...

ozıcım:))

bence de gozumuz gormesın

abuk dedi ki...

çok kültürlülük güzeldir hoştur da, böyle kımıl kımıl şeyleri canlı canlı yemek de bambaşka bir boyut gerektiriyor sanırım. insan görür görmez bir tuhaf oluyor yahu :/

öykü dedi ki...

aynen ..katılıyorum.

Şule dedi ki...

Şimdi bu böyle canlı mı yenecekmiş... Ben canlı haliyle suya atıp pişiremezken böcekleri.
Nereden buldun bu "güzel" menüyü. Iııyyhhhh.

öykü dedi ki...

sorma:))
bakarken bıle ıcım bulanıyor