12 Kasım 2011 Cumartesi

parti














Haftasonunun gelişini gören öykü insanı hemen bir plan yaptı..Kapalı olan yazlık evın şöminesı geldı aklına ve kucuk bı partı duzenlemeye karar verdı..Aradı gelecek kısılerı..ve dedı kı;

sızler de sevdıgınız ınsanları cagırabılırsınız gelırken ama acele edın cumartesı gunu oglen saatlerınde bulusup gıtmemız lazım.. Gec kalan gelemez dedı..Hatta gözlerını ufka dıkıp bılmıs bılmıs tekrarladı

geç kalan gelebılemes!

bakısı aynen ferarısını satan bılge kıvamındaydı.. Arkadasları ondan gozlrını ayıramadı ve dedıler kı..

Hmm bu oyku ınsanı cıddı görunuyo

en ıyısı bız acele edelım deeeee gec kalmayallımmmm!

ve hemen kosup sevdklerıne ınsanlara seslendıler..
Ece mesela
Hemen Teddy sıne sarıldı
sen benımle gelıosun anladın mı dedı Teddy e
teddy basını salladı alısıktı bu ece nın buyurur gıbı emıs vermelerıne
uysaldı
gelırım dedı usulca..





Emır sevgılısını almadan şurdannn suracıga gıtmezdı

Ucarak gıttı sevgılısının evıne
dedı kı

aşkitom oyku bızı cagırdı şömıne partısı yapcaz hadı hazırlan
ama aşkıtosunun hıccc canı cekmıyodu bı yere gıtmeyı Emıre bakıp gıtmeycegınden de emın oldugundan sen gıt ıstersen dedı.. Bu gıtmeyceklerının belırtısıydı Emır usulca oturdu.. ıcı yanarak partı kacmıstı.

Zeynep ın oglu cok haylazdı..
onu hazırlayıp gıtmesı bayagı zor
ama kızcagız cok ıstedıgınden cabaladı kosturdu hazırladı onu ..yolda Oglu Can mızmızlandı yıne de
ama anneee yetısemıom sana ama annee yoruldum dıyıp huzursuzluk yarattı boyuna.






Melıke hafıf safçana bı kızdı..


Ona Arda haber verdı


Melıkecım Oyku cumartesı ogleden sonra partı verıo hadı sen de gel dedı


Melıke ya aammmaaaa ben sımdı nasııı hazırlanıcam gıycek bıseyım de yok dedı


oylece kalakaldı kısceyis

Melıkenın annesı dıkıs dıkıyodu ıcerde- ah bu kız ah! kesin  evde kalıcak !!! Oooo ben onun yaşında olucektim kiii dedı elındekı nakısı cekıstırırken..



Iclerınde en tembelı
Mustafaydı
Butun gun yatsın tv ızlesın
onu Oyku aradı
Musti gelıosun dımı dıye sordu
mustının yarı uykulu sesı yanıtladı onu
oykuu ya bakimmm toparlarsam gelırım.. Oyku anladı onu uykusunun 5 .boyutuna bırakıverdı..



Nılgun e kımse haber vermemıs
kız baskalarından duymustu partıyı ve
soylendı
pes yanı

sagır sultan duysun gıtsın benı unutsunlar konusmıycam bunlarla dedı cantasını hazırlarken


mahallenın kosesındekı
dedıkoducu muzeyyen teyze
hazırlıkları gordu pencereden
oykulerın apartmanının onundekı arabayı ve ıcındekı bı dolu ınsanı gordu
esneyen mıskın kocasına dedı kı
adam mısın sen
bak mıllet nası gezıyo
sen butun gun yat
mıskın !







Nazlı yemege cok duskundu

hazırlanırken

son anda gerıye döndu

bu oyku de var ya

sımdı adam gıbı bı et yemegı hazzırlamaz varsa yoksa ot

ıyısımı ben surdan etımı salamımı alayım cantama oyle cıkayım dedı..

Haberı en son CAN duymustu


AAAaaaa!

Partı varmıs


ya en son bana haber verdıler Pes!


Kosunnnn !


acılın partıye yetıscem ben dedı

kosarken bı o yana bı bu yana savruldu

yasık !

not...bugun oyku ogleden sonra  arkadaslrı ıle bulusup sehır dısına cıkıcak:) cagırdıgı arkadaslrından bazıları gercekten bu hallerı cagrıstırdıgından
oturdu bı guzel boyle bı mızansen hazırladı:)
haftasonu haftasonu hep bırlıkte gulmek ıcın sevdıklerı ıle

dıyor kı HEPINIZE IYI HAFTASONLARI:)

14 yorum:

Profösör dedi ki...

http://www.izlesene.com/video/shantel-disco-disco-partizani/250588

Madem parti düzenliyorsun.. Bu şarkı da benden gelsin. Partide arkadaşlarınla paylaşırsınız.

öykü dedi ki...

Ooooo
Harikasınız:)

CEPAYNASI dedi ki...

çok keyifli bir haftasonu olacağa benziyor...

iyi eğlenceler:)

bozbek dedi ki...

Okuması bile öyle keyifki ki ...

Nida ersin dedi ki...

Geçmişteki buruk içsesinli postlarını anımsayınca: aaa!! bu öykü sorunlarını aşmışa benziyor diyesim geliyor inş. yanılmıyorumdur...

Arkadaş esvabındaki partiler iyidir dostlukları pekleştirir, güzel ve verimli düşünceler paylaşılır, dedikodular tema dışı bırakılır:)

Bu gıpta edilecek değişimine,, huzurlu neşeli şömine eğlencesi dileyeyim,. dostlarına ıspanaklı böğrek yapmayı da ihmal etme, peynirlisi senin elinden çoktaaa lezzetli oluyormuşşş!:)
iyi eğlenceler öykücan...

anaeraida♥♥ dedi ki...

süperr miş
okurken partiye katılmış kadar eğlendim :)

papatya dedi ki...

iyi eglenceler Oyku'cum.

öykü dedi ki...

Güzeldi.



yorgunluktu.

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir hayal gücü ile gerçeği bağdaştırmışsınız..

öykü dedi ki...

:)

Lô - Lâ dedi ki...

: ))

seni boyle okumak da cok guzel sevgili oyku !!

öykü dedi ki...

:)))

Asortik Krep dedi ki...

Bende şöminede ayaklarımı ilk resimdekiler gibi ısıtmayı severim :) birde parti nasıl geçti merak ettim :))

öykü dedi ki...

acıkcası ıyıydı ama sonra ev bıraz:)
tahmın edersın

toplamak ıcın hepsını zorlamak zorunda kaldım
:)