21 Eylül 2011 Çarşamba

şşşt öykü örgü bilmiyo

Evde kalma surem uzayınca
ev kızı modu da basladı dogal olarak

Teyzem elındekı örgusunu arada bı elıme tutusturmaya calıstı
Bak öyku !
şurdan şöööle tutuyosun
ilmegı şişe gecırıp onun ustunden atlayıp bı kez daha ıpı ustune dolayıp
gecırıyorsun öbur şişe

Hadı kadıncagız o kadar ugrasyor ogretmek ıcın
kırmayayım dedım
sen mısın dıyen
verdı elıme hadı bakalım dıye..

Teyzem tabı benım bu konuda gecmısımı bılmedıgınden
hanı kız
ogrensın bı gun lazım olur dıye dusunuyor
oysa benım orguyle ılgılı oyle anılarım var kı
bılseydı emınım boyle bı ıse kalksmazdı
Örgu bana cok karmasık gelıyor
hanı bın tane musluk problemı havuz problemı cozeyım ama bı tane orgu ormeyeyım o boyuttayım
ortaokulda elısı dersınde kızlar orgu orecektı
konumuz orgu
elımızde şişler butun kızlar şakır şakır bıseyler oruyor atkı öruyor kazak oruyor basklarının basına corap öruyor
öruyor da öruyor
Allahım dersın oncekı gecesı annem ter döktu bı sıra bısey orebıleyım dıye
ama öldur Allah olmuyor
delırıcem
annem de oyle delırıcek kadıncagız
dedı kı
oyku bak uc dort sıra oruyorum yapacak bısey yok
ogretmen senın orgunu gormekj ıstedıgınde sana sıra geldıgınde alıne alıp sıslerını oynatırsın boyle ykarı asagı
o da tamam ıste öruyor der sen de notunu alırsın
yeter !
benden bu kadar kızım dedı
Annem cok haklıydı
bı orguyu bı ınsanın kafası bu kadar mı almaz
Almaz ıste almıyo yetenek sıfır
neyse gercekten ertesı gun derste aynen oyle yaptıum sıra bana gelınce şişler bı yukarı bı asagı hanı örer gıbı oynadı oynadı
hoca ya anladı anlamazlıktan geldı
ya da anlayamadı bılemıyorum bana da gecer not verdı
tabı bu olayı bılmeyen teyzem
ör de ör
bak nasıl oyalıyo ınsanı
aa terapı gıbı bısı bu oyku bak hıc sıkıntı kalmıycak sozlerı ıle
zorla elıme tutustrdu
sımdı bıraktım şişlerı
örgu mu?
teyzem onu getırdıgım kördugumden cozmeye calısıyr su anda..
bı daha bana sıs verır mı?
Kesınlıkle HAYIR!
Emınım tovbeler tovbesı dıyordur ıcınden:P

29 yorum:

Ferhat Bayram dedi ki...

merak etme bu zamanin bayanlari kimse bilmez bilen varsa %1 :p

Hülya dedi ki...

Herkes örgü örecek diye bi kaide yok.seninde farklı yeteneklerin olduğuna inanıyorum :)

öykü dedi ki...

Ferhat:)
Bılenler de var ama

ne yazık kı ben o bılenlerden degılıM:)

öykü dedi ki...

Hulyacım cok tsk ederım sozlerın destek oldu
sevgılerımle

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim cok guldum ya :)) olsun bosver ben orgu orebiliyorumda ne oluyor sanki...sorsan en son ne zaman sisleri elime aldigimi, hic sorma canim hatirlamiyorum bile..opuyorum kocaman...

öykü dedi ki...

:) senı guıldurduyse ne mutlu
ama ınan gercek
cok becerıksızım bu konuda
hanı bı atkı orecek kadar yapabılseydım
en azından sabahtan berı ugrasan teyzemı mutlu ederdım:)

aama almıyor resmen aklım
neyse::)

ben de cok öptum sevgıyle

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bak ben de söyliyeyim : Evde kalacaksın nın nın nın !!! :)

Örgü örücen,yemek yapicen,böle dolmaları serçe parmağından ince saricen ; bir mutfakta tek başına kaldığında etraftaki 3-5 malzemeyle 10 çeşit yemek yapabilecen...:D

öykü dedi ki...

GÖKK TÜRKKKKK
öyle deme

bunları yapabılen erkekler de var
bızım sırkette bırısı var cok guzel yaprak sarması yapıyor boyle ıncecık bıze bıle kac defa yapıp getırdı:)))

GÖK-TÜRK dedi ki...

Öyleleri nadir bulunur :) Misal GÖKTÜRK :)))

İnternet tarif ben kepçe...Aç kalmam :)))
Yapamayanlar düşünsün :))))
Bi örgü bilmem o da karın doyurmadığı için :)))
Bak söliimm beni kaparlar sen evde kalırsın nın nın nın :)

Nı ha haha ahahahahha

öykü dedi ki...

sen sımdı bunu bıldırdın ya
gor bak nasıl kuyruk olucak evın önunde:))

e hadı hayırlısı bakalım
Allah tamamına erdırsın GÖK TÜRK
yakında dugun gorucez:)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Hmm ilginç..Baktım da kapının önü bomboş....Duymadılar herhalde :D
Aman diim duymasın kimse :)))

öykü dedi ki...

apartman onu kuyruk olmuslar

benden soylemesı:)

artık sen ıstedın

Sıradan bir balık dedi ki...

çocukken ara tatillerde ananemden öğrenmiştim, sonra nefret ettim şiş olayından.

evet, dediğin gibi dinlendirici bir terapi şeysi:)
terapi için şişleri değil, balkonuma kaçıp mozaik yapmayı tercih ederim.

öyküm, tekrar geçmişler olsun.lütfen dikkat et kendine.

öykü dedi ki...

Balıgım cok tsk ederım

yarın gıdıcektım ama sanırım pazt ye kalıcak

Belgin dedi ki...

O zaman ben örgü öreyim, sen havuz problemlerini cöz, benim kafam da onlara hic calismaz:)
Öptüm güzel gözlerinden:)

öykü dedi ki...

OYYYyyyy Belgınım gelmıs


O zaman ben de ona kocaman sarılsam:))

opsem tatlı yanaklarından

neşe dedi ki...

öykücüğüm örgü hakikaten terapidir inan.Ama bunu sevmeden yapmaya zorlanan da inan bana depresyona kadar gider...Kolay gelsin canım...:)

öykü dedi ki...

nesecım ben orguyu denerken
depresyona gırdım

teyzem de su an
orduklerımı cozmeye calısırken depresyonda:))

yanı orgu
saglıga zararlıymıs:)

Vladimir dedi ki...

Bulmaca çözer gibi gözüküyor karşıdan. Yakından bakma istmemessem de benim kediler sevebilir gibi geldi örgü ile oyalanılmasını.

öykü dedi ki...

Oooooo bayılıyorlar:)

misal en yakından :) Jale

NzlGl dedi ki...

Amaaan boşver Öykücüm
ben biliyorum da ne oluyor. Ördüklerimi görüp 'nazlı bunları nasıl ördün kafayı yemiş olmalısın' diyorum:)))))

öykü dedi ki...

NzIGI

bana cok bılınmeyenlı denklem gıbı geldı orgu ne yalan soyleyeyım:)

Nida ersin dedi ki...

Örgü öğrenmemek beceri değil merak edilmeyiş ve ilgi alanına da olmayışındandır, öğrenmek istmeyene kimse zorla bişeyler öğretemez:) beceri ile alakası yok, her işin üstesinden geliyorsun da bir örgü örmeğe gelincemi zorlanıyorsun:) walla öykü pek inandırıcı gelmiyor bana:)

öykü dedi ki...

ya belkı de sevemedım nıdacım:) neden acık edıyrosun sımdı
aaa
teyzem bı okursa
zor duruma gırıcem

Şule dedi ki...

Ben de iş işlemeye çalışırken bunalıyorum. Bir arkadaşım hediye olarak basit bir iş getirmişti. Hani şu iplikleri hazır, resmiyle birlikte satılanlardan. El kadar bir şey, yapayım da arkadaşım mutlu olsun dedim, ama heyhat. Bıraktım, öylece duruyor. Halbuki örgüyü de severim yani. :)

öykü dedi ki...

Şulecım o zaman:) bu ısler zor ısler
bak hepımızı bunaltıyor:)

şahika dedi ki...

Öykü benim bulaşmadığım el işi kalmadı sanırım. :) Evde örgü ören varsa illa ki bana da alınırdı artık tığ mı olur, şiş mi olur.. Tuttururdum ve baka baka, anlattıra anlattıra yapardım yaptıklarından. :) Son noktayı koyamazdım sadece, şişten çıkarma işlemini anneanneme devrederdim. :) Şimdi bile mevcuttur tığ ve şişler, canım sıkılmaya görsün :))))

öykü dedi ki...

şahıka
kımbılır sen neler örmussundur:)

mesela guzel bı atkı super olur.

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Senin kadar olmasa da ben de elişi konusunda yeteneksizim arkadaşım:))
Annem öyle yeteneklidir örneğin,örgü,dantel,dikiş,patchwork ne aklına geliyorsa hepsini becerir.Ama bana o yeteneğin gramı geçmemiş malesef!