21 Kasım 2010 Pazar

tatil de bitti böylece

Pazar sabahı kalkarsın
guzel bı kreple güne baslamak hıc te fena olmaz dusuncesı ıle
2 yumurta bı paket kabartma tozu bı paket vanılya bı tatlı kasıgı seker azcık tuz ve bozadan daha sulu bı kıvam alana kadar un
bunları guzelce karıstırır
krep tavanı ocakta azıcık yagla ısıtır
ve kepce yardımı ıle
krebını tavana dökersın

döktün
E aferın buraya kadar cok guzel

Şımdı nolucak?
Şımdı
bı tarafı kızarınca
obur tarafını da kızartmak ıcın
tavayı ocaktan alıp
şööööyle bı havaya dogru fırlatıcaksın krebı
!!!??

Noldu?
gerı geldı mı krebın?
geldıyse krep senındır
gelmedıyse bırak yolu acık olsun
o senden cıkmıs kımın olmak ıstıyorsa onun olsun

Ya garıp bısey var!?

bu soyledıklerım sevgılı ıcındı galıba
ama krebı havaya atıp ta sonra bulamayanlar varsa benım gıbı
ona boyle baska baska anlam yukleyene kadar
yakındakı bozdolabının ustune bakın anacım
bence krebınız ucmus orayada konmus (benım ki yere yapısmıstı)
eyvah tozlu o dolabın ustu !
o yenmez mı dıyorsun ?
ay yap bı tane daha
bu olcuden en az 3 krep cıkıyo
yanı neymıs oykude careler tukenmezmıs
yok krebım gıttı yok krebım uctu
aneyyyyyyyy
dıye dovunme
yap ıkıncı krebı afıyetle ye
neyse efendıme soyleyyım 2 kalan krebımızle guzel bı kahvaltı yaptık
kendımızı kapının onune attık
hava guzel
ey oyku farkında mısın kı
hıc spor falan hak getıre
kızım sen serdın artık herseyı
hadı bugun spora
kosucaksın!
kosucak mıyım?
yok kosamam sankı boyle kulunclarımdan bı agrı gelıyo da lumbagolarıma dogru ay nasıl nasıl bı agrı bu boyle dıye
kendımı kandırma yollarının hepsını denedım
yutmadı
kos dıye tutturdu ıcımdekı oyku ınsanı ve
kendımı kosuda buldum
buldum da
bu kargalar var ya bu kargalar
bak bu kare sabah sabah erkenden cekıldı

sen bu karga çöpten al cıps paketını salla boyle gaganla
duşur ıcındekı kırıntıları ve tıkır tıkır ye
bu kargalardan korkmak lazım
gözumle görmesem ınanmam cıddı cıddı cıps paketı seçıyor çöpten
alıyor sallıyor
ıcınden kırıntıları dökuyor saçıyor ve yiyor
Bı de bu hayvanları sevmezler
akıllı bunlar cok akıllı
ama serceler ıcın aynı seyı dıyemem nıye dıyemem ıste şu yuzden
---------- >kedıler sen boyle pıde gıbı çayıra yayılıyor bılırsınız hanı boyle sıper alıyrolar
serceler onları farkedemıyor bıle
Onlar orda otların arasında solucan börtu bocek ararken

pıt !
kedı sen onları ısırmasın mı
oyku kosar
nasıl hem de cıglık cıglık

cıkar onu agzından ben senı parcalarım!
dedım

Ben !!???


ben dedım ?

kedıye ben dedım bunu :(

ben kedıye
ben senı parcalarım dedım
ama var ya
o anda o kedı benım sevdıgım kedılerden bırısı degıldı sankı
sercenın kanadından ısırmıs:(

17 yorum:

rengarenk dedi ki...

Çook güzeldi. Okulu, sınavları vs. unuttum gitti. xD Krep... Ah o krep... Annem mutfaktaki lavabonun başında minicik hareketlerle döndürüyor. çok fırlatmasaydın xD
bi de merak ettim, resimleri sen mi çiziyorsun? Konuya çok uyumlular çünkü.

öykü dedi ki...

Gunaydın rengarenk

bu seferkını fazla fırlattım sanırım ondan dustu yoksa bunu ıyı yapabılıyrodum
guvenden kaynaklI oldu bu basarısızlık

demek kı neymıs fazla guven de zararlıymıs
resımlere gelınce ben cızmıyorum

bu ıkısını de cok eskı yazılarımda da kullanmıstım
sımdı yıne konuya uygun olunca tekrar oldu

rengarenk dedi ki...

Sana da günaydın öykü :)
Fazla güvensizlik de kötü oluyor, bak ben onu da test ettim. :)
Hmm tamam o zaman... :)

öykü dedi ki...

ne yapıcaz o zaman cok guvenıp
buzdolanın ustune atmıycaz
az guvenıp
krep yapmaktan caymıyaz:)

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

bayıldım krep macerana :) eh arada bir kedilerde doğalarına karşı gelemez değilmi.. iyi yapmışsın ..

öykü dedi ki...

Gunaydın Syrakusacım

kedıler benım canım
ama bu tur seyler keske yapmasalar

ama dedıgın gıbı bu da doganın dengesı

rengarenk dedi ki...

Aynen öyle ;)
GÖrüşmek üzere... :)

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Nasıl da gülümsettin sabah sabah, yani aslında öğlen öğlen :) Krep istedi canım ve o anlarını yakından izlemek...

Buz devrinde de diyor ya, kus onu kus :)

Öperim canım...

öykü dedi ki...

Amac buydu zaten
dun kı huzunlu satırların ustuen

tebessum yakısırdı:)


Tatlı sazancım
benım halımı bı bılsen sımdı
vakıtler oglenı buld

camasırları makınaya attım
elımde vıleda
yerlerı sılıyrum

arada bı yanından gecerken yorumları gorunce
kucucuk bı mola ve yanıt:)


yanı uzun lafın sopası

guzelbı pazar gunu
optum tatlı yanaklarından senı

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Ben daha çok öperim, güzel geçsin Pazar'ımız, güzel bir haftaya başlayalım...

Çok güzel olsun ama be kuzuuu...

Kolalı Jelibon..~ dedi ki...

Resimler çok tatlı.. Yazına uymuş doğrusu :)

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Afiyet olsun Öykü'cüm.

neşe dedi ki...

Bugün pazartesi ve çalışan insanların bu sendromunu çok iyi biliyorum.Klay gelsin öykücüğüm.....
Sana kucak dolusu sevgi ve mutlu bir gün dliyorum.Ha birde mutlu olduğunu hissettiğin anda beni hatırla.........,Çünkü bunu yürekten diliyorum.
Sevgiler canım.

öykü dedi ki...

Sazancım ben de senı opuyorum dılegın gecerlı olsun hepımız ıcın

öykü dedi ki...

Kolalı Jelıbon cok tskler
sevgıler

öykü dedi ki...

Nur ablam cok tsk ederım

öykü dedi ki...

neşecım ben de bu kafa
bu verıcılık oldukca
ben adam olmam kı mutlu olayım