30 Mayıs 2010 Pazar

pazar günü pazar günü üstümüze iyilik saglık

Image and video hosting by TinyPic
Sabah uyandıgımda penceremdeki serçe günaydın dedi bana..Bu serçe o gecen gunde benı uyandıran serce .Hadi canım deme .İnan ki bak ..Herkesin bi serçesi var uyandırma servisi ..Kişiye özel..

Neyse
Tam uyumasam da az uykunun bıle verdıgı güçle kalktım yatagımdan Ayaklarımın ucuna bastım .Sessızce mutfaga
Ve..
kapısını kapadım , krep yapmak için kollarımı sıvadım..
Nıyetım balkonda, nefıs bı kahvaltya uyandırmak teyzemı .Hala o yaptıgım kayısı marmelatından da var..
Peynır cesıtlerı,kayısı marmelatı demlenmiş çayın mis kokusu cagırsın onu.
Önce onlar günaydın desin istedim..
Ve uygulamaya basladım..
2 yumurta az mıktar un
kasık ucu tuz
kasık ucu şeker
kabartma tozu
süt
çırp
çırp
çırp
çırp
Hmmmm!
Oldu bu. Akıskan bı hal aldı..
Sımdı mesele
tavada duzgun pısırmek ve havaya atıp tersını cevırmek
bunu ıyı yaparım..
Eskıden berı boylesı atraksıyonlu şeylerı sevıyorum ben.. Baslarda yerlere de
mutfaktakı kanepeyede yapıstırmıs bırısı olarak
Kreplerı bı usta maharetı ıle cevrırıyorum artık ..Tavayı salla ,krep ucsun, ters tarafı ıle tavaya konsun
Oyun gıbı:)
Sevıyorum bu ısı ben. Öykü usta iş basında
Oktay ustaya selamlar.

Çok gecmedı ..

Balkon sefası bıttı.. Bı tembellık gelıyor ınsanın üstüne üstune soldan soldan..
Cıksam mı?
Yok ya !
Teyzem de evde.Özledım onu cok .Eskısı gıbı degıl kı
Sureklı bırlıkte degılız
Oldu mu evde o .... bırakasım gelmıyor ,ozluyorum
Dedım bı fılm ızleyelım
Izledıgım fılmı ŞİDDETLE AMA BAK SAMİMİ soyluyorum şiddetle onerıyorum.. Turkce adı tehlıkelı oyunlar...Bır alman fılmı... ve orıjınal adı DİE WELLE... otokrasi yı anlatıyor.. Ama sıze su kadarını soyleyecegım..Icınde guncel hayattan bıle cok sey bulacak sorularınıza yanıtları yakalayacak aklınızda yer edecek cok carpıcı bırfilm.
Hayır anlat oyku demeyin
Anlatmayayım..
ısrarla soyluyorum hatta rıca edıyorum lutfen ızleyın..
Bulamadınız dısarda
ınternetten ındırebılırsınız..
Oyku sıddetle tavsıye eder ızleyınız sonra mutlaka ama mutlaka bana yazınız ustune konusalım hatta bı yazı bıle acarım eger ızleyen paylasan olursa orda forum gıbı dusuncelerımızı paylasırız..
Neyse bu guzel fılm onerımızden sonra dergıler gozden gecırıldı bır bırrr... O olmus bu olmus şu olmus vs vs ıyı haber az kötu haber cok..
Bırden..Çok yoruldugumu hıssettım aynı LAZY JANE gıbı ..Jane de su ıster ..susamıstır.. Ama su ıcmek ıcın kalkmak
mutfaga gıtmek, su sısesını almak bardaga koymak ve ıcmek
Uffff olmaz boyle bı ezıyet
Jane karar verır.. Bekleycektır .Yagmur yagsın jane agzını acsın damlalar dussun Jane onları ıcsın
Evet evet ıyı fıkır.. Oyku de cok yorgundur.. Bısıcıkler yapmıycaktır..
Jane gıbı yaklasacaktır hayata..
Kanepeye uzansa mı
uyusa mı
ay cok yorgunum cok....
derken tam..


Bı telefon gelır..
Oyku şurda şurda şurdayız
der arkadası
















Hatta der kı; bol bol da fotograf cekıcem ben der..
Ne !!!
der oyku
fotograf mı?Image and video hosting by TinyPicHemen yorgunluk unutulur
Arda arar!
Behlül kaçar!
Öykü gider
Bu yazıda burda biter
Sevgiler:)

14 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Ohhh, ne hoş! Pazar sabahı dediğin böyle olur işte. Serçecik, nefis kahvaltı.. Teyzeye selam, pisiciğe de sevgiler buradan.

Nesrin dedi ki...

Günaydın diyeceğim ama sana çoktan öğlen olmuş bile :)
Bol bol fotoğraf çekin, eğlenin
Sevgilerle

absalom dedi ki...

ben o filmi biliorum...
katil uşak :)))

şşimdi arkadaşlar çektiğiniz kareleri merak eder örnekler ister ben hatırlatayım da.

yannız bu arkadaşlar muhabbeti daha ne kadar sürecek bilemedim şimdi hahahaaa.

şahane bi pazar olsun o zamanda :))

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Yine Arda :) Bir kez daha aferim O'na... Krep yapmayı da yemeyi de seven ben, en kısa zamanda filmi izleyeceğim. Çok ihtiyacım var şöyle sakin bir kaç filmli bir akşama... Güzel geçsin günün, iyi kal...

kamikaze dedi ki...

canımmm mutl hafta sonları diliyorum.Teyzene selamlarımı yolluyorum:))) krepi hiç yapmadım.mutfak işlerinde beceriksizim:)) Eminimm enfestirrr:) dört gözle fotoğrafları bekliyoruz:)

Resimleri nerden buluyorsun çooook şekerler.ben de lazy Jane'im.Yaşasınnn Lazy Janeler:))))

öykü dedi ki...

sevgılı begonvıllı ev cok cok tsk edıyorum hepımız senı cok opuyoruz:)

öykü dedi ki...

Nesrncım sagol oldukca sıcak bı ıstanbul vardı bugun evıme geldım
sevgılerımle

öykü dedi ki...

absalom:)
kareler bende degıl cektıklerınden begendıklerımı buraya tasıycagım aldıgımda söz:)
sevgılerımle

öykü dedi ki...

sıradan bı sazan gercekten ızle fılmı ve bana fıkırlerını yaz lutfen merak edıyorum ne dusunceksın

öykü dedi ki...

kamıkazecım cok tsk ederım
krep mutlaka dene sevecegını dusunuyorum
resımler konusunda hepsı gecmıste de cok kullandıgım resımler vardı bunlar bende:) begendıgıne cok sevındım
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Ohh ne güzel bir pazar olmuş senin için.Filmi en kısa zamanda izleyeceğim çok merak ettim.Bu arada krepi bende çok güzel yaparım : )Mutfakta üstüme yoktur diyebilirimde : ) Sevgiler
Ekin

öykü dedi ki...

Ekıncım krepler ıcın ellerıne saglık

Fılmın konusu super gercekten
umarım ızleyebılrsın
sevgılerımle

PELİNCE dedi ki...

Arda kimmmm biri bana anlatsın :))))) ne kaçırdım acaba yine yaaa

öykü dedi ki...

Ah pelın ah
:)
Optum tatlı yanaklarından