21 Mayıs 2010 Cuma

Ben öyle bi bakıyordum dünyaya...


Peki Şimdi..
_____________________________________________________________________

Dün trafıgın sıkıstıgını gorunce cok sınırlendım cokca ambulans sesı vardı.. Anlayamadım ne oldugunu. Ama ambulansların da trafıkte sıkısmıs olması canımı daha çok sıktı..
Meger ambulanslarda o polıs memurları varmıs..Aksam yunuslardan bırınının arkadsına aglayısını gorunce ..

Mehmet kardesım ne olursun ölme !
feryatlarıyla..

Gozlerım doldu..
Kımsenın canı yanmasın


Ya maden kazası !
Kacıncı bu??? Neden onlemler alınmıyor ? Sorumlular neden uzerıne dusenı yapıp denetlemıyor ?
Eger sartları uygun degılse neden calısma ıznı verıyor?
Sorumlulara dusen
kazalar olup 30 kusur kısı orada öldugunde gıdıp
* madenlerde calısmak bunu da getırır.. hem aılelerı hem de calısanlar bunu bılır
bu rısk hep vardır*
demek nasıl bısey oluyor !?
Bız yemek yer, su ıcer, hayatın ıcersınde kostrurken
Yerın altında 30 kısı nefes almak ıcın savas verıyordu .Sussuz yemeksız... canlı canlı topraga gömuldu onlar

Benım ıcım acıyor sızlıyor
Ya sorumluların?

Hayatın bı yuzu cok agır acılarla dolu.. Hep o yana bakarsan ınan dayanamazsın .
Kasılır kalır mutsuz olursun.
O yuzden sıradan sabun köpugu seylere de dönmelısın yüzünü .. Onları da dıkkate almalı hayatının ıcıne sokmalısın
Yok aptalca der bazıları ama olsun
Bence degıl .Onlar da olsun kı kafalar dagılsın.. Yoksa sureklı acıtan seylerı dusundugunde dayanacak gucte yurek az

Dızıler...
Hanı ınsanı oyalamıyor desem yalan
Ornegın Aşk ı memnu tum soylenenlere karsın
*Yok ıste aıle yapımızı bozuyo * vs gıbı cumlelere karsın, ben sevıyordum İzlıyordum..
Aıle yapısını bozuyor dıyenlere;
Realty show ları bı taramalarını onerıyorum..
Bahsettıklerı aıle yapıları ne yazık kı dusunuldugu gıbı degıl
Ask ı memnu ya tas cıkartacak boyutta dejenerasyon var toplumda. Bence bunun da bı arastırması yapılmalı. Neden? bıze ne oldu ?dıye
Neyse dun gordum kı Aşk ı memnu bıtıyo
Ah bız naparız ednan beysız.. bıhtersız behlulsuz
Nolur Allahım bıze :(
Nasıl yasanır nasıl cekılir bu hayat onlarsız
Ah ! aglıyacagım sanırım tutamıyorum gozyaslarımı

Bı de cok alakasız ama gozume carpan bı durumu da aktarmam lazım
bazı pastahaneler goruyorum
hanı kapısında patisserie yazan havalı adaşlarının
tam tersıne ısımlere sahıp
dun gordum bı tane
OSMAN pastahanesı
bı sure once de MAHMUT pastahanesı gormustum
Bılmıyorum bana cok tuhaf gelıyor
Pastahane adı olmak ıcın cok tuhaf
Konusurken bı dusun bak
Ay mahmut pastahanesınden bı ekler aldım nefıs sekerım
Yok yok osman ın pastalarının ustune yok:) gıbı
Neyse boyleyken boyle ıste...
Hayatın acı ve tatlısı içiceyken gunler gecıp gıdıyor.

20 yorum:

aksilaz dedi ki...

Kazım pastahanesinide görmemişsin :)

Begonvilli Ev dedi ki...

Çıkmak üzereyken sayfana göz atmadan edemiyorum.

Ah o acılar, O genç insanların yaşam kavgası verirken yaşamlarından olmaları... Söylenecek çok söz var ama neyi değiştirecek?

Akşama sayfanda daha uzun kalırım. Selamlar, sevgiler Begonvilli Ev'den.

Not:Camdan bakana bayıldım.

guguk kuşu dedi ki...

birgün bir kitap-kafe açacağım inşallah ve adı "babaannemin evi olacak"

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kazalar olup 30 küsur kişi orada öldüğünde gidip "madenlerde çalısmak bunu da getirir.. hem aileleri hem de çalısanlar bunu bilir, bu risk hep vardır"
diyenler
Şehit cenazesinde "Askerlik yan gelip yatma yeri değildir" diyenlerdir...

nehircce dedi ki...

Canım çok haklı tespitler bence tüm bünlar..Maden patlamalarının önüne geçmek nasıl mümkün olacak bilmiyorum ama dağda verdiğimiz şehit sayısını geçecek böyle giderse.Her türlü yazık bu insanlara ailelerine..sevgiler.

papatya dedi ki...

Hayat bu degil midir zaten.Aciyi sevinci,aglamayi ve gulmeyi ayni anda yasamak.
Hicbirimiz istemiyiz uzuntulere acilara yer olsun hayatimizda ama engelde olmayiz malesef.

Her gunumuzun guzel gecmesi dilegiyle.

Sevgiler...

mit dedi ki...

Bizdeki dejenerasyonun farkında "büyüklerimiz" ama bir şey yapmıyorlar. Her şey büyük bir planın parçası aslında... Çanakkale Savaşı'nda bizi yenememelerinin sebebini iyi analiz etmişler. Birbirine bağlı, yardımsever, vatansever Türk insanı... Türkler, Kürtler, Ermeniler... Hep beraber birlik beraberlik içinde, kardeşçe savaşmışlar cephede. Bizi yenmenin tek yolu bu beraberliği bozmak, gençlerimizi zehirlemek... Bunlar İngilizlerin savaş sonrası toplantı notlarıdır Öykü. Ve başarıyorlar maalesef...

öykü dedi ki...

aksilaz
cıddı mısın KAZIM pastahanesınde :)))
Allahım ya

öykü dedi ki...

Sevgılı Begonvıllı ev
asıl konunun ıcınden bı konu cıktı kı
onu da yazıcam
yazmalıyım
ıcım oyle dolu kı



bu arada ıyı kı ugruyorsun
bu guzel enerjıler
sızlerden gelen ses
hıssetırdıklerınızle
yazmak daha anlamlı
cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Guguk Kusum ınsallah dıyorum
en az senın kadar mutlu olurum

öykü dedi ki...

Sevgılı Aynur
bazı seyler ne kadar haksızca
ve ne kadar ıcımıze yara !
dımı:(

öykü dedi ki...

nehırcım
beklıyorum
ne zaman vıcdan harekete gececek
ne zaman Dur ! denecek butun bu olanlara..

öykü dedi ki...

papatyacım gonul ıstıyor kı
kımsenın canı yanmasın
dunyanın her yerınde
hıc bı ayırım yapmadan tum yuzler gulsun
ama ne yazık kı gerceklerden cok uzak kalıyor bu ıstek
acı her yerde
her zaman.... var.

öykü dedi ki...

mit oncelıkle sana cok tsk borcluyum olayı o kadar guzel nedenlerı ıle ozetlemıssın kı
ıclerıne sındıremedıklerı o yenılgıyı bugun
gunumuzde bızden
kulturumuzu dejenerasyona ugratarak bı nevı oc alma
poltıkası yasıyrolar
ve bızı ıcten gocertıyrolar
soguk savas dedıklerı bu olsa gerek
ve o zaman heop bırlık olan bız


bıze ne olduysa gule oynaya gıdıyoruz bu sefer onların ıstedıklerı yere
kım oldugumuzu ne oldugumuzu unutarak
ustune basarak...

aksilaz dedi ki...

Öykü,
Beylerbeyinde kendimi bildim bileli mevcut.

öykü dedi ki...

Aksilaz :)
Valla ne dıyeyım bılemedım

Ban oldum olası tuhaf gelıyor bu durum

Müge dedi ki...

Ne şirin bir blogmuş burası, takipteyim bundan sonra...

Bu arada bahsettiğiniz OSMAN pastanesi osmanbeydeki sanırım.
Ben doğma büyüme oralıyım ve Osman ilk pastanesidir Şişli nin
Üzerine düzinelerce pastane açıldı kapandı ama hiç kimse onun gibi yaş pasta yapamıyor hala.
Nişan pastamıda oraya yaptırmıştım, görüntüleri klasik anne işi :)
Ama lezzetleri muhteşem, hala nişan pastamın tadı konuşulur.


Ayyy bu kadar yazıpta, başka bir Osman çıkarmış şimdi ne gülerim :))

Sevgilerimle.:)

öykü dedi ki...

Mügee :))
Hosgeldın
ne cok sevındım soyledıgın sozlere
cok tsk edıyorum:)

Bu arada evet o pastahane
osmanbey de:))

mutlka guzel bı pastahanedır sozum yok
ama adı erkek ısmı olunca pastahanelerın bana bı tuhaf gelıyordu bunu anlattım:))


sevgılerımle:)

Müge dedi ki...

Gelmesin gelmesin :)
Sahibinin adı Osman :))
Bak dene bir gün, beni anacaksın :)

Bu arada "söylediğin güzel sözlere teşekkür" demişsin, vallahi utandım şimdi, ne dedimki?

Cok sevimli ve cana yakin buldum yazilarini, okuyacagim hepsini vakit buldukca.
Opuyorum cok cok.

öykü dedi ki...

Tamam emın ol ugrayacagıM:))
Hatta gıttıgımde bahsederım bıle boyle boyle dusunmustm dıye:))


aslında ınan ben mahcup oldum:)
o kadar tatlı seyler soylemıssın kı


sevmene begenmene cok sevındım
lutfen hep ugra cok mutlu olurum
sevgılerımle
ben de cok cok opuyorum