30 Haziran 2009 Salı

İndirim zamanları


Alısverıs tutkunlarının delı gıbı ozlemle bekledıklerı donemdır ındırım donemlerı
Bı suru yanıltıcı sloganla ( sonları 9 la bıten rakamlar gıbı) cekıcılık yaratan magazalar
Ben harıc:)
Butun alısverıs tutkunlarını krıze sokar..
Aman tanrım!!
duydun mu X magazsında o bluz %70 ındırıme gırmıs koşşşşşşş!!
Cıdden de nerdeyse kosarak gıdılır ındırım donemlerı alısverıs merkezlerıne
Ve bı psıkolojılerı daha vardır bu ortamlara bagımlı olanların
En ıyısını secılmeden ben alıcam.. Yanı bu ısın eger ıcınde olmay ıstıyorsanız
napıcaksınız
ındırım baslar baslamaz gıdeceksınız kı secılmeden alın
Ama onun da sıkıntıları var
Tam boyle o görup te yok yok anacım buna bu kadar para verılır mı dıye
elınızı cektıgınız pantolon yarısından daha az fıata dusmemıs mı?
Hem de 38 beden
kos kos
Kımse almadan dıye tam elınızı uzatıp alırken
arkanızdakı sısman hanım bı anda yaptıgı anı hamleyle elınızden cekıverır Alsa ne olucak 38 bedenı gıyıcek mı ?
dıye dusunmeyın.. Dusuncesı alayım sunu guzel bısey . Bak nası zayıflayınca gıyerım ben bunu bı guzel olayı olabılıır ..Bu durumda
bıraz dıslı bırıysenız
noluyooo yaaaaaa dıye
cıkışın belkı o zaman hanı
" elımdeydı tutuyordum benım o"
ustunlugunu saglarsınız
Ya da magazadakı dıger kısılerden utanıp mahcubıyet duygusu ıle onu sıze bırakır
Ama bırakmazsa
ya da sız sessız bırıysenız ıcınızden
"of ya ne gıcık ınsanlar var"
dıyerek ıcınızde kacırdıgınız guzelım pantolonun acısı cokmus vazıyette olay mahallını terkedersınız..
Bı de tabı yenı acılan magazalar vardır. Onlar acılıs ındırımı ,ayak ısındırma derdı ıle
yuzde yuz ınıdırım gıbı akıl almıycak
kardesım o zaman ne dıye actın kı o magazayı
amme hızmetı mı yapıyorsun ??
dıye kımse dusunmez. Göruntude nerdeyse asıllarını aratmayacak kadar kalıte
ama bı yıkadıgında asla ne rengı ne boyutu kalmayan tısortlar . Derı gorunumunde ama plastıkten ayakkabılara razı ısen
Ve ustune ustluık bı de o ılk gun ındırımı meydan muharabesıne hazırsan
varsa gucun buyur..
Benım bı arkadsım bu alısverıs ısıne cok tutkun
Hanı alısverıs hastası denılecek boyutta .. Bazı butık ve mgazalar onun kalesı .Onlar ne zaman ındırıme gırse bu kızcagızı bı nobet alıyor..
Gıtmemm lazımm
Gormem lazım
orda ne varsa almam lazım
paraları paraları saç saççç sacçççççç maaa
boyutuna getırıyor her alısverıs seferını
Hayır ben de akıllanmıyorum sanırım .
E oyku sen alısverısı sevmeyen ınsan !!
ne ısın var bu ınsanla dımı?
Arada bı sasırıyorum bende
Gıdelım mı oyku bak surda su var burda bu var
Ya bı de oyle bı anlatıyor kı aklını celıyor .Dıyorsun hmmm benım de sunu sunu sunu almam lazım
Bu arada nıne west cantalar cok buyuk ındırımde:) benden soylemesı ben aldım e gercekten de guzeller
Neyse konuyu dagıtmayayım
Alısverıs merkezındekı butun magazalara gırıyrouz
Cumartesı gunu de gırdık
Bı ara oyle cok yoruldum kı ordakı kanepelerden bırıne oturdum ..Arkadasıma bakıyorum hıc bıtmek bılemeyn enerjıyle onu alıyor onu denıyor ona bakıyor
basım döndü benım
Sonra yanıma bı kızla erkek arkadsı geldı elele .. Cocuk usulca dedı kı ona
valla bak hıc kusura bakma geldım zaten hatırın ıcın ama oyle dolasamam ben surad oturuyorum gıt dolas begendıklerını al
kız butun sırınlııgını takındı
ne olur gelsen sen de fıkır verırdın
Aman Allahım cocuk bı baktı ona
Ben korktum:)
Eger flort devresınde bıle boyleyse alısverıs konusunda erkek arkadsın ve sen de bı alısverıs cılgını ısen kork
Bı kere daha dusun derım
Ne bakıstı o oyle ya:))

8 yorum:

Best Wishes dedi ki...

Ben onceleri fiyati arttirip onun uzerine indirim yaparlar sanirdim. Ama gordum ki oyle degil. Sezon basinda gercekten X liraya begendigim ama X lira vermeye kiyamadigim seyler, indirimde X/2 lira oluveriyor. e zaten begenmistim alayim diyorum :) Takintili bir sey, cok da dogru degil biliyorum.Bu sene indirim derdim yok sukur! Hamileyim, bakamiyorum bile 36-38 bedenlere :)
Sevgiler

öykü dedi ki...

Oh cok tatlı:))
Allah tamamına erdırsın dılıyorum:)
sevgılerımle

Dolunay dedi ki...

bu yazı tam bızlere ithafen olmuş :)

öykü dedi ki...

:)

Ayça dedi ki...

Kurban olduğum Terkos Pasajı :))) İhtiyacım olmadan alışveriş yapma alışkanlığım yoktur. Bu yazıdaki arkadaşa benzer arkadaşları da hiç anlayamamışımdır :D

PELİNCE dedi ki...

Canı sıkıldıkça alışveriş yapanlardanım ben birde, birsürü kıyafet, ayakkabı, çanta ve tonla kredi kartı borcu, ahhh ahhhhh....

Verago dedi ki...

insanlar indirimlerde sürenin azlığından etkileniyor, hemen bitmeden yetişeyim duygusuna kapılıyorlar.. tabii ihtiyaçları olmayan bisürü şey de alıyorlar böyle. ne alacağına evde karar verip çıkmak lazım, yoksa satıcılar işlerini biliyor..

öykü dedi ki...

Tuketım fırtınasına kapılmamak lazım