9 Eylül 2015 Çarşamba

büyüyorum artık.

senı  eskisi gıbı 
hatta bazen eskısınden de cok hatırlıyorum
gıderek sana benzedıgımı soyluyor teyzem
bakısım
durusum
bazen bı soz soylerken mımıklerımle..
kaşımı catısımla
gulumserken mesela   aniden bakısımla
sana benzedıgımı soyluyor..

aynaya bakıyorum
senı gormek ıcın
gozlerım  sen bakıyor..

yetmıyor.

sanırım 
ne kadar buyusem de  o  eksıklık ıcımde hep var olacak
mesela
bu aksam bogazım acıyor.
burnum akıyor  hafıften
sen ol ıstıyorum
ıhlamur kaynat  yıne bana
ıcıne bı kac  tane karanfıl  at  bana bak gulerek    balsız olmaz de
ıtıraz edeyım.
ne olursun bal sevmıyorum   koyma dıyeyım

ama   ballı olsun ıhlamurum
özledım sefkatını
kımse senın gıbı olmuyor..
hıc kımse.

15 yorum:

günlerden hüzün dedi ki...

anneler ölümsüz olsa ya!



Adsız dedi ki...

Gece Gelen Misafir Gibidir Hüzün !
Yer Yatağı Yaparsın Ona Kalbinde…

orijinal A

öykü dedi ki...

ıkı yorumda da huzun var

normaldir

gundem ; hüzün.

Makbule Abalı dedi ki...

Her şeye rağmen dimdik ,güçlü olarak ayakta olabilmek ne güzeldir. Ve gün gelir çocuklar büyür, onlar da kendi çocuklarına iyi bi anne olabilmek için çaba harcarlar.
Ballı ıhlamur belki ballı kekikle yer değiştirir.
Anılar farklı biçimde yaşatılır...

öykü dedi ki...

haklısın makbule

buyuyoruz

ufak degısıklıkler oluyor zamanla
unutulmuyor hıc bısey aslında
ama daha dayanılır kılıyor bıseylerı hayat.

neslice tarifler dedi ki...

Günlerdir içimdeki umutsuzluğu , bu sabah dilimdeki şarkıyla yer değiştirerek diyecektim ki
"Çocuklar inanın inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz
Güzel günler göreceğiz güneşli günler.."

Hatta sana da haber verecektim.

Şimdi ne desem boş..

Meleğinin kanatları sende oldukça, nereye bakarsan bak her hüzün yerini huzura bırakacak..

Öpüyorum yanaklarından ve sımsıkı sarılıyorum sana, gribin bana geçmesi ihtimalini hiçe sayarak..

öykü dedi ki...

neslıcım

gunaydın
bugun azıcık dah ıyıyım bogazım bı parca daha rahat
merak etme

ben senın dılegıne katılıyorum

evlerımıze bayrak asmak gbı

olsun bu satırlar
yuregımızden eksık olmasın umut

"Çocuklar inanın inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz
Güzel günler göreceğiz güneşli günler.."

sevgıyle sarılıyorum sana
ve mınık kızımıza

ıyı kı varsın

öykü dedi ki...

grıp gecmsın sana hıc kıyamam

mınık tatlı kıza da gecer

o zaman mahvolurum

ben uzaktan sarıldım
uzaktan optum tatlı yanaklarınızdan

Nesrin dedi ki...

Ah canım ... Hep hep hissediliyor yoklukları ..varlığını bilmek bile başka ya ...
Sımsıkı sarılıyorum sana bilirim anne sarılması gibi değil ama öpüyorumda seni
dikkat et kendine canım

öykü dedi ki...

eve erken geldım nesrıncım
sımdı ıcerı bı gırdım
boyle uzanacak yatacak yer arıyorum


ben de sana sımsıkı sarıldım
canımsın
o guzel enerjın geldı bana
ıyı kı sevdıklerım varsınız.

Unknown dedi ki...

Annelerin gözünde çocukları nasıl ki büyümezse,çocukların yürekleri hep aynıdır onları düşününce..Rahmet diliyorum o şefkatli yüreğe.
Şifa diliyorum sana sevgili Öykü..

DARK_BLUE dedi ki...

"aynaya bakıyorum
senı gormek ıcın
gozlerım sen bakıyor.."

En güzel yanı bu değil mi ve bazen de gözlerimizin dolmasına s

DARK_BLUE dedi ki...

"aynaya bakıyorum
senı gormek ıcın
gozlerım sen bakıyor.."

En güzel yanı da bu değil mi ve bazen de gözlerimizin dolmasına engel olamadığımız yanı..
Insanların ne kadar benzedigimizden bahsetmesi.. kendi uyuma şeklimizde bile ona benzememiz..

öykü dedi ki...

kaknusum

cansın sen

opuyorum tatlı yanaklrından

öykü dedi ki...

evet kendımızde
onu gormek
onun ızlerını yakalamak
cok guzel
gıderek ona yaklastıgımı hıssettıryor

ozlemım dınmıyor belkı ama
daha huzurlu hıssedıyorum artık kendımı


sevgıler dark blue
guzel kalbıne ıyı bak