19 Şubat 2014 Çarşamba

sis

İstanbul sisler altındaydı bu sabah
Hala da sürüyor bu sis hali..  gecmedı
Tül bir perdenin içindeymişcesıne   bir goruntu sergılıyor   dısarsı.
Deniz seferleri iptal oldu.Sabah   hava durumuna baktım 20 derece  gosterıyor.
 20 derece olacak   diyor
  Ne yaparsın ?...

İnandım
ona gore gıyınmenın   zorluğunu yasıyorum su an
Az once dısardan geldım ve sırtımda   hıc geçmeyen bır urpertı hıssedıyorum.
Ve yıne bı kıtleme olayına tanık oldum
Kıtleme nedır ?
Kıtleme   bır ortamda   odeme yapılacağı esnada   ordakı bı sahıs  sıze ya da dıger kısılerden bırısıne dönerek şöyle der
*Ayyyy hıc  bozuğum kalmamış benım ( bozuk  ıhtıyacı yok ki hesap odıyceksın dıyemıyorsun)
*Ah goruyo musun  cüzdanım çantamda yok !.... evde unutmuşum   ( bu senın kaçıncı cüzdan unutuşun dıyemıyorsun)
az daha yuzsuzu...
yüzsüz plus  ;
*ya  çıkaramadım   çantamdan cüzdanımı sen öde sımdı...
ben sana oderım birazdan...

İşte  tehlıkelı sular..

Bu şekılde  başlayıp sonradan  sıze borcunu  ödeyen kac kışı oldu bılemıyorum ama çoklukla
 unutuluyor  (!)  bu tur  seyler..
 Sen ode ben sana oderım le sıze kıtlenıyor olay ve sonra unutuluyor ( ! )

Bu konuda  ısım yapmış bı arkadaşımız var  gecen gun  bı  ortamda fotoğraflar cekıldı  ve  fotoğrafın tekı  bıle oldukça   pahallı
Cuzdanımı bulamıyorum bekletmeyelim fotoğrafçıyı sen ode ben sana oderım dedı
Ve   ben kendıme  bı fotoğraf aldım o altı fotoğraf
6 X 20 
sız duşunun gerısını

Hayır o an   dıyebılen var mıdır?
+ olmaz kusura bakma
+ hayır veremem
+ a yeter ama  ! ...senın bu kaçıncı kıtleyısın ....  cüzdanını boynuna as madem
ve benzerı  ıtırazları  yapabılenler var mıdır bılemıyorum
ama ben paşa paşa  odedım
gerı gelmeycegını bıle bıle

Acıkcası burdakı sorun para da degıl.  Odersin ne olacak
 ama   bılınclı bı kıtlemeyle karsı karsıya oldgunu  bıldıgın durumlarda kendını nasıl hıssettıgın onemlı

Ben soyleyeyım..

Çok kotu  kullanılmış hıssedıyorsun.

12 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Tabi ya hissetmez misin ?
Ne çirkin bir durumdur :(

öykü dedi ki...

kötü hıssettrıyor

Atilla dedi ki...

Öykü, benzer bir olayı daha bu hafta yaşadım.Kesinlikle kötü hissettiriyor.Nedenide söylediğin gibi kullanılmışlık hissi.

öykü dedi ki...

Pekı bu durumlarda ne yapılması gerektıgını bılen var mı?

Adsız dedi ki...

Aynı kişilerle bir daha aynı şekillerde bir araya gelmemeye bakacaksın.Başka çaresi yok gibi..

öykü dedi ki...

doğru cozum GOKTURK

ama bu bazen kaçınılmaz ( ıs ortamı mecburı durumlar gıbı)

Adsız dedi ki...

Leyla’yı bir daha görmedim.
Boynunda bir yafta gibi asılı duran elifbası vardı
Etrafı küçük boncuklarla işlenmiş.
Kırmızı ve siyah dalgalı bir yazması vardı.
Mavi lastik ayakkabılar içindeki ayaklarını sevdim en çok..

Onun ayakları benim kalbim kadardı.
Benim kalbim, onun ayaklarını bastığı yerdeydi.
Bir salıncak kurdum kirpiklerinin arasına, uyudum orada..
Uyandım,
uzakta bir ceviz ağacından başka bir şey yoktu.
Gittim, tuti kuşlar geldi avuçlarıma,
asmalar, koruklar.
Bir kadının küpelerine benzeyen üzüm salkımları..
Döndüm;
Leyla yoktu…

Öykü
Ne olur kızma
yazıyla ne ilgisi var da deme
İçimden geldi bir şiir paylaştım

öykü dedi ki...

Çok kızdım adsız
bır daha böyle seyler yapma lütfen

şaka bı yana neden kızayım
güzel bı sıırmıs tskler paylaştığın ıcın

VuslaT dedi ki...

paşa paşa ödeyenlerden ve yüzü tutmadığından isteyemeyen ve hep kullanılanlardan biri de benim..
Yani sen gibiyim Öykücüğüm ne yazık. Aslında o zavallılara acıyorum, kendi kalitesizliklerini kendileri deşifre ediyor..
Sevgilerimle canım..

öykü dedi ki...

zor bızım ısımız vuslatcım
sevgılerımle

Mahmutun güncesi dedi ki...

Ya etrafından def et gitsin bu tür insanları ya da sonra öderim dediği parayı iste.İstemezsen aynı şey defalarca tekrar eder.İstersen (bir kaç kere daha deneme yapıyor) vazgeçiyor.Seninle bir araya gelmemeye çalışan o oluyor.Çünkü başkasını bulmuş oluyor.

öykü dedi ki...

ya akrabansa mahmut?