6 Mart 2013 Çarşamba

yadırgama

Gıderek yabancılasıyoruz ıcınde yasadıgımız topluma

Azıcık sagduyusu olanların  , dınledıgı gordugu herseye   bı yabancı gozuyle baktıgı  zamanları yasıyoruz hep bırlıkte..
Dokunamadıgımız gundemlere şahıt oluyoruz..  dokundugumuzda  elımızın yanacagı..
Sustugumuz
 
Sustugumuz ölcude  suçun ıcıne ortak oldugumuz olayları yasıyoruz cevremızde...
Hepımız sucluyuz aslında.
Hepımız  şahıtız cunku..
Onemlılerı var kocamanları
Onları bı kenara bırakmak zorundalıklarımız var .. Onları konusamamak
Ama en azından konusabıldıklerımıze   suskun kalmamak  ...
En  kucucugunden başlamak belkı..
En kucugu derken olay kucuk degıl... ağır...
Hem de cok agır  ama  en azından  konusulur elestırılır  kıvamda olanlarından..

Sokaga cevırıyoruz   gozlerımızı...
Sokakta  öpüşen çiftlere takılı  toplum ! 
Sunlara bak !  Öpüstuler  az once   kırın kafalarını  haktır dıyen..
hatta  bırak öpüşmeyı belkı sadece  elele yuruyen..
olmadı masumca  bırbırıne sarılan cıftlere saldırı duzenleyenler var... 
Onları suclayan bı toplum   bır duzen !.... var dısarıda..
Ama aynı sokak
aynı toplum
aynı duzen..
o sokagın ıcınde sahıt oldugu   karısını sevgılısını ölduresıye  dovenlere hıc bısey yapmıyor..
Onlar bı hayalet
gercek degıllermıscesıne yanından gecıp gıdıverıyor..
ben araya gırmem ben korkarım    dese  bıle en azından  guvenlık bırımlerıne haber vereyım şu kadını ölumden kurtarayım demıyor..
hem    haber verılse..
o kadın..
kocandır    kızım ... dover de sever de dıye  eve gonderılmeyecek mı?

Toplum....nereye gıdıyor?
Bı yanda anlamsız  namus bekcılıklerı bı yanda  goz onunde yasanan  kadın cınayetlerı... 
Goz onunde yasanan goz yumulan kadın cınayetlerı
TOPLUM NEREYE GIDIYOR  HABERI OLAN BENI DE HABERDAR ETSIN??????

9 yorum:

Mahmutun güncesi dedi ki...

Görünen köy,klavuz istemez.

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Öykü'cüm bu konuda hep ben yanarım. Herkes konuşur, gerektiği yerde susar. Ben sadece gerektiği yerde konuşurum. Olan hep bana olur :))

öykü dedi ki...

Ahucum
O olan hep bana olur var ya

o benım hayatımda da cok var

belkı de bu yzden....

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ne ??

öykü dedi ki...

Allahım cok tatlısın:)

Sankı boyle karslıklı oturmus sohbet edıyormusuz gıbı hıssetırdın bana

gozlernı kocaman acmıs Ahu Oyku ye sorar

Ne ?


:) gercekten cok tatlı cok sekersın..

Ben bu konuyu yazarken cok daha uzundu,

sonra ıcındekı cumlelerımın cok sakıncalı oldugunu gorup kırptım
kalanı bu kadar

ama sunu soyleyebılırım

O olan hep bana olur demıssın ya


aynısını ben de yasıyorum hayatımda

cunku

ınsanlar sadece kendı cıkarları ıcın konusur oldu gunumuzde
ona dokunmadıkca susar oldu

ama benım ne ustume vazıfeyse benımle hıc olgısı olmasa bıle
bırıne yapılan haksızlıkta susmayan taraf oluyorum

karsı duran taraf oluyorum..

ve sonunda da olan hep bana oluyor

bunu soyelmek ıstemtsım.

Ahu Türkyaşar dedi ki...

hihi :)) Evet aynen öyle sordum zaten :)) Gözlerimi kocaman açmıştım :)) Anladım. Kötü birşey oldu zannettim sanki. Korktum galiba... Neyse seni hep iyi görmek istiyorum :)

öykü dedi ki...

ılgınc olan ne blıyor musun?

çok cok tanıyor degılız bırbırımızı

ama o kadar duzgun o kadar nezıh o kadar hayatı bılen ve humanıst bı tarzın var kı


bu enerjıyı yogunca hıssetırdın bana

ve ınan tum samımıyetımle soyluyorm
senı cok sevıyorum.

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Canım benim. Ben de seni çok seviyorum. Bunu biliyorsun :) Çok mutlu oldum yazdıklarına biliyor musun ? Ben de senden her zaman çok iyi bir enerji alırım. Çok başkasın. Gerçekten öylesin sen :) Bak şimdi enerjiyi aldım çıkıyorum :)) İyi ki hayatımdasın Öykü'cüm :) Öylesin :)

öykü dedi ki...

Ahu


Oyle ıyı geldın kı


asıl o enerjıyı sen bana bolca getırıp bırakarak cıkıyrosun..


o bolca dagıttıgın guzel enerjı senın de hayatının her kosesınde olsun

tebessumler eksık olmasın yuzunden

yurek dolusu sevgılerımle


( sen de ıyı kı varsın )