18 Temmuz 2012 Çarşamba

İkilem


En son pirinç ,küçük kalpli çan kayboldu..
Annemin bahçede ,kalabalık mısafırlerı agırlarken'' yemek hazır buyrun !'' diye kullandıgı küçük pirinç çan..Kulbunda mınıcık bır kalp vardı.. Çok zarif.. Her şeyden öte, hatırası olan bir şey...

Ondan öncesi çok dikkatimi çekmedi kaybolan bir kaç şeyın varlıgı.. mesela küçük bir biblo vardı antika ..Düşer de kırılır diye kıyamayıp dolap dibinde duran... Mesela o da yok.. Bılmıyorum başka neler eksik.
Bunların bir maddi degeri var mıdır?
az mıdır ?
çok mudur bılemıyorum.. Ancak manevi degerı bence cok yuksek bu objelerın kaybı beni çok üzdü
Kımseyı bu konuda etıketlendıremem.. Ama aklıma bır tek temızlıge bır kac haftadır yenı yenı gelen kadın gelıyor..
Gunahtır bu .Kesınlıkle emın olmadan soylenmez..
Ama bu durumda ne düşünülür ne yapılır ki??
Tek tek her sey gıdene kadar beklenır mı?
Nasıl bulunur faili?
Şey bıle dusundum
Hanı temızlık yaparken tozunu alayım dedı farketmedı bıseyle beraber çöpe mı gıttı?
Ama bu dusunce cok sacma olurdu
Onu temızlemesı bıle lazım degıl dolabın ıcındekı kutudan alıp ?!
E o zaman?
ne yapılabılır kı bu durumda?
Ya odur dıyceksın gondereceksın( neden belırtmeden usulunce)
Ya da katlanacaksın tek tek evden eksılmelere?
Ikılemde boyle kalınıyor demek kı..
Ikılemdeyım hangısı dogru olur karar veremedım ben.

11 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

inşallah kayıplarını bulursun... insanın içi cız ediyor manevi değeri çok olan eşyaları yitirdiğinde..

öykü dedi ki...

Umarım bulurum
Çok sagol Emınecım

annesiningülü dedi ki...

"eşyalarda annemin hatıraları var toz alırken dikkatli olalım" desen. kırılan geri gelmez ama, bundan sonra kayıp eşyalar olmaz belki.
ve umarım çanı bulursun...

öykü dedi ki...

Umarım bulurum kaybolmasına uzuldum cunku

cok sagol Baharcım

Nesrin dedi ki...

Bilemiyorum ki çok zor bir durum..
Tabi ki evden tek tek eksilmelerine katlanmayacaksın. Eve başka giren çıkan yoksa o olduğundan eminsen,
kadın ordayken şurda bir biblo vardı birine mi verdim acaba bulamıyorum falan desen, eğer o yaptıysa fark ettiğini anlar herhalde..

G.o.D dedi ki...

İnsan önem verdiği bişeye zarar geldiğinde de çok üzülüyor belki ama kaybolunca hepten içi cız ediyor. O yüzden nesnelere hiç anlam yüklememeye çalışırım.

VuslaT dedi ki...

ÜZÜLDÜM ÖYKÜM İNŞALLAH BULURSUN. SEN YİNEDE EMİN OLMADAN KİMSEYİ ETİKETLEME İYİ DÜŞÜN İYİ SONUÇ AL..

öykü dedi ki...

Nesrıncım

kuskularım var ama boyle bıseyı kondurmak o kadar zor kı


soyleyemeycegım sanırım
gıden gıttıgı ıle kalacak.

öykü dedi ki...

G.O.D oyle dogru kı soyledıklerın


Ben bunu basaramadım ne yazık

anlam katmısım katacagım kadar:) artık cok gec

öykü dedi ki...

Vuslatcım vazgectım gıden gıtmıstır yapacak bısey yok
demıycem bısey

sonbahar dedi ki...

Ben cansız da olsa her şeye değer veririm. İnşaallah kaybolan her şeyin geri gelir Öykü.