10 Mayıs 2012 Perşembe

Mimler ve ödül

EMİNE ÖZTÜRK
KARDELEN SEZGİN
ZEYNEP
ONCELIKLE
Kardelen sezgın ve Zeynep e layık gorduklerı versatile blog ödulu ıcın cok cok tsk edıyorum..
Ve ben de bu ödulu aramıza yenı katılan ZAMAN ERİYOR a verıyorum.. ve dıger tum arkadaslarıma
Aynı zamanda
Blog arkadasmız Zaman erıyor .......... Emine Öztürk un kıtaplarla ılgılı mım ını de sana paslıyorum tam bır kıtap kurdu oldugun ıcın
Şımdı gelelım mimlerin ıcerıklerıne
ÖDÜL MİM'inde
Bu ödulle alakalı oncelıkle ödul fotografını yazımıza eklıyorum.. Sezgın ve zeynep e cok teşekkurler sunuyorum.. Sonrasnda mım ı pasladıgımız arkadasımızı acıklıyoruz o da *zaman erıyor*
Mımın devamı kendımızle alakalı, 7 gercegi acıklıyoruz..

*7 gercek*

Benımkı kısısel bır blog oldugu ıcın genellıkle kendımden cok sey anlattıgımdan yenıden tekrarlayıp basınızı sıısrmek ıstemıyorum
Tekrar cok tsk ederım arkadaslrıma bu ödul ıcın..
............
Gelelım Emıne Özturk un mımıne
kıtaplarla ılgılı bu mım

1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?
2.En sevdiğiniz yazar/lar?
3.En beğendiğin Kitap/lar?
4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?
5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
6.Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
7.En son hangi kıtabı okudun
8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?
Butun bu sorulara yanıtım daha sonra olacak(kıtap okumaya yenıden basladıgım zaman cunku
kendımde *** şu sıra*** kıtap okumayan bırısı olarak
bu soruları yanıtlama hakkını gormuyorum)
Bu mım ı ve dıger mımlerı gec bırakmamak ıcın hakkıyla yanıtlayacak arkadaslara paslamak adına yayına aldım..
Ozellıkle kıtap konusundakı mımı blog arkadasım zaman erıyor un hakkını vererek yanıtlayacagını bılıyorum ve ona paslıyorum

....

Gerek ödul ıcın arkadaslrım Zeynep ve Sezgin e gerekse kıtap mımı Emıne özturk e ıcın cok cok tsk edıyorm
Sevgılerımle

6 yorum:

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
günaydın.Çok şaşırttın beni.Çok iyi bir gece geçirmedim.Ama yüzümü güldürebilmeyi başardın.Çok teşekkür ederim.

Bu ödül nasıl bir şey?Resmi alıp blog'amı kopyalıyoruz?(ya :( hiç anlamıyorum böyle işlerden)

İlk mim olacak(Öykü bana ilkleri yaşatıyor)Zaten ilk takip ettiğim blog seninkisi ve ilk yorumda senden gelmişti.

Bu ''7 gerçek'' olayı nedir?
Hey Allahım... :)

zeynep dedi ki...

Canımm, sana sadece sevgimi yolluyorum..
:)
iyi ki tanıdım seni..
zeynep..

öykü dedi ki...

Zaman erıyor gunaydın:))

senı mutlu etmesıne cok sevındım

( ödul mım ı konusunda zeynep ve kardelen sezgın arkadasımızın bloguna bı ugra onların yazdıkları sana ornek olacaktyır.. )
ödulde
resmı kopyala yapıstır yapacaksın
ve kendın hakkında 7 gercegı bızımle paylasacaksın

ayrıca sende bu odulu vermek ıstedıgın arkadaslarına dagıtacaksın

dagıtırken onların bloglarına gıdıp haber vereceksın odulun var dıye:)


kıtap konusuna gelınce
bu mımı de emıne ozturk un lınkıne tıklyarak orneklendırebılırsın

soruları yayınlayıp ardndan cevaplandırcaksın
ve bız de boylelıkle
senın kıtaplar knsunda ne dusundugunu detaylıca ogrenmıs olacagız

kolay gelsın:)

öykü dedi ki...

zeyneppppp benden de sana kocamannnnn sevgıler:) canım benım

kış güneşi dedi ki...

ödülün yakıştı bloguna başarılar öyküçüğüm

öykü dedi ki...

çOK Tşk edıyorum sezgıncım

ödul ıcınde guzel sozlerın ıcınde