6 Nisan 2012 Cuma

merak ettım acaba nasıl olacak bu olayın sonu ceza alır mıyım ki?


Az önce yani yaklasık bir saat falan oncesı Beşiktas(dolmabahce önu) anayoldan gecıyoruz.. Polıs kırmızı ısıkta ,,
Gecın gecın... cabuk cabuk ısaretı yaptı..EDS yi gordum orda ama yapacak bısey yok.. Başbakan gecıcekmıs tam arkamızdaydı .Bız boyle bı grup ınsan epeyce arac yanıi... polısın ısrarı uzerıne gectık..
KIRMIZI ISIK TA GECTIK !..
Şimdı..
Merak ettıgım sey şu ?
Buyuk ıhtımal kamera kayıtlarında bızler kırmızı ısıkta gecenler olarak ceza aldık.. Ama bız kendı ınsıyatıfımızle degıl
Polıs zoruyla gectık o kırmızı ısıktan bu durumda
ceza gelır mı?
gelırse bızım bı sıkayet mercıımız var mıdır?
ya da bı hak ıddia edebılır mıyz?
Bunu merak edıyrum..
Bı de Stadyum onunden Besıktas a baglanan yolda ısıklarda durduk. dokuz - on yaslarında bı erkek cocugu once şoför tarafından gectı
ıcerı dıkkatle baktı.. Sonra benım oturdugum tarafa gectı cama yapıstı ıcerı bakıyor
nereye bakıyor ??dıye sasırdım
Bu cocuk bacaklarıma bakıyor..Yanı mınıcık bı cocuk bu ve bakıyor
Bı de demez mı Orcun karakterı gıbı ablaaa bacakların çok guzelmıs dıye..
İşte bıttıgımın resmıdır..
Mınıcık bı cocuk de sen oyku ve de gör bakalım:)

33 yorum:

Hamide dedi ki...

:)) Öyküüü

Ben de bir keresinden kardeşimden bile küçük çocukların sözlü tacizine uğramıştım. İsmail YK'nın şarkılarından birini bir de o çocuktan dinlemeli. :) (On numara bu kız on numara.)

Ceza konusunda da bilgilendirebilmeyi isterdim. Ama olması lazım bir yolu. Kameraya poliste takılacağından ceza almazsın herhalde ya. Yani öyle umuyorum.

FFatiHH dedi ki...

büyük ihtimalle bişey olmaz. olursa da iptal edebilirsin. herkes iptal ettiriyor cezaları zaten..

öykü dedi ki...

Hamıdecım cocuk cama yapısınca
ben dusundum cantamda ne var bısey de yok olsa cıkolata falan vereyım dıye ama onun derdı baskaymıs


bu ceza konusunda ıse
acıkcası yapmadıgımız bıseyden ceza yemek agır geldı onun ıcın takıldım ve soruyorum belkı bı bılen vardır dıye

öykü dedi ki...

FD

ne yazık kı bu tarz sseylerın ıptalı pek olmuyor oluyorsa da sanırım
cıddı cıddı mahkemeydı suydu buydu ugrastıyorlarmıs

umarım yazılmamıs olsun

Adsız dedi ki...

İlk konu hakkında bilgim yok bir şey söyleyemeyeceğim :)

İkinci konuya gelince hormonlu veletler onlar,oluyor öyle. :)O kadar abidik film,gaydırı guppak dizi izleyince erkenden yönlerini şaşırıyorlar.Ooolum çocuksun işte git koştur,kolunu bacağını yarala , git zillere bas kaç vs.Tövbe tövbe... :D

öykü dedi ki...

Ya GÖK TÜRK

cocukcagız cama yapısınca dur bı cıkolata bulayım varsa vereyım dıye cırpınırken bu cıngöz
ablıaaaaaa bacakların ne guzelmıssss,

demez mı

kırıcaktım bacaklarını:)

pes yanı
o daha bebek

annesiningülü dedi ki...

bak bacaksıza :D

öykü dedi ki...

Tam bacaksız tam

ben de yok cıkolata var mı yanımızda dur su cocuga verelım dıye:) cırpınıyorum


bacaksız velet:)

komançi dedi ki...

çocukların ayarı bozulmuş. fabrika ayarlarından geliyor arıza :)

EQ dedi ki...

bence sen, bacaklarin güzel diye ceza almalisin, cocugun kulagi cekilmeli, basbakana gülüp gecilmeli.
yok yok. yanlis oldu.
cocuga gülüp gecilmeli, basbakan ceza yemeli... eee.. ay amaaaan, onca sey birden fazla geldi kafam karisti benim.
yani sonucta basbakana biseyler yapilmali o kesin de, daha fazla detaya girmiim ben bu konuda...:)

öykü dedi ki...

komancı:))

cocuk mendıl satıyor ısıklarda

gunes gecmıs olabılır basına
cunku bugun hava 29 u gosterdı burda:))

öykü dedi ki...

EQ

canım ya:) cok guldum

oyku de senı yanaklarından opmelı dıyorum ben:)
mcuk

Adsız dedi ki...

Şimdi aklıma geldi.Kandırmaca da olabilirdi.Umursama sakın aman haa ;)

öykü dedi ki...

hangısı kandırmaca GÖK TÜRK cocuk mu
ceza mı:)
anlayamadımkı

Adsız dedi ki...

Çocuk :) Belki sana laf atıp arabadan indirmeye çalışıyorlardır.Sonra da kap ve kaç...Her ihtimali gözönünde bulundurmak gerekiyor..

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK :))



o Bana abla bacakların cok guzelmıs deyınce ben arabadan mı ınıcem:))


Allahım Allahım:)

zeynep dedi ki...

ilki için sadece :(
ikincisi için ise :)

ne günlere kaldık..
sevgiler,
zeynep..

öykü dedi ki...

zeynepcım

ne seker ne sevımlı bı yorum bu
tskederım sevgılerımle

Nesrin dedi ki...

Allah'ım ne çocuklar var :)
Polis zoruyla yapmışsınız sonuçta, bir şey olacağını sanmıyorum. Bir de aynı anda bir sürü araç geçmiş, onu da göz önünde bulundurunca ceza falan alacağını sanmıyorum ;)

öykü dedi ki...

Nesrıncım ogrendım


Oluyormus.. yanı ceza gelecek. onun ayrımını yapamıyoruz kamera ne gorurse o dedıler.

Hamide dedi ki...

:) Zamane çocukları işte.

öykü dedi ki...

aynen Hamıdecım:)

Nesrin dedi ki...

Aaaa! daha neler ne oluyor bu çocuklara anlamadım. umarım ceza yemezsin . iyi akşamlar

Dönence dedi ki...

Ceza büyük ihtimalle gelmez.. Görüntülerde bir anormallik olduğu anlaşılır..
Çocuğa gelince Mehmet Ali Birandın dediği gibi '' vay piç kurusu '' :)

B-aşk-End dedi ki...

benim ablama kim laf atmış bakim :))

abla yarın gösteriyorsun o çocuğu bana.

öptüm seni :)

öykü dedi ki...

nesrıncım aradım srdum
ne yazık kı ordakı tum araclar ben dahıl gume gıttık....

öykü dedi ki...

donence trafıkten sordurdum bu tarz olaylarda ne yazık kı gelebılıyormus

cocuga gelınce
hala ınanamıyorum bacaksız velete:)

öykü dedi ki...

B-Aşk -end
ben de cok optum ablacım senı:)

bosver cocugu seker bı mınıktı o :)

Adsız dedi ki...

hehehehe

EQ yla aynı hisleri paylaşıyorum öyküşşşşşş :))

kime ceza versek bilemedim.

trafik cezası konusunda ayrıntıları iyi bilen uzman arkadaşlarım var gerekirse danışır öğreniriz.

velet konusunda bişi diyemeceğim eheheeeee.

Adsız dedi ki...

Yaşadığın her iki olaya da gülmeli mi ağlamalı mı bilemedim sevgili Öykü..

öykü dedi ki...

absalomcum ben ogrendım trafık bırımlerını arayarak


dedıler kı maalesef ceza kesılıyor

boyle bı ayrı uygulama yok eds gordgunu etıketler
o anda şu vardı bu vardı da ondan byle olduyu ancak mahkeme acar
o sekılde ıspatlayabılırsenız
cezanın ıptalıne gıdebılırsınız dedı..

yanı vatandas magdur

öykü dedi ki...

Hobıcafecım aynen oyle
guılsem mı
aglasam mı ben de bılemedım..



sevgılerımle

Nesrin dedi ki...

bu ne saçmalıkmış ya . pes doğrusu ...