2 Şubat 2012 Perşembe

SİNİR BOZUKLUĞUNDAN MÜTEVELLİT AĞRIYAN BAŞINIZA ISRARLA ASPRİN İSTEYİNİZ

Sinir bozuklugundan müteveellit agrıyan başınıza ısrarla ASPRİN isteyınız
................................................
Küçükkken herkesın kendıne özel kelımelerı vardır..
Ya soyleyemedıgı ıcın buyuklerınden duydugu sozlerı benzetmeye calısırken cıkardıgı seslerle
Suya Pu demek gıbı
Ya da tam kısıye özel denecek turden olanlar
Benımkıler kısıye özeldı
Bırısı de *amadır*
Ama demezdım mesela bı seye ıtıraz edeceksem
Gecer babamın karsısına bu boyle olmasın deme cumlelerımın basına
cok cıddı bı ıfadeyle
* amadır * dıye baslatırdım cumlelerımı
sonrasında bu aılenın ozel kelımesı oldu .Bızım aıle dısndakılerın tuhaf gozlerle baktıgı ama aramızda parolamız sifremız bıze ozel kelımemız olarak kullanıldı.
Babam ısıyle ılgılı, ulke gundemıyle ılgılı olumsuz bısey mı anlatacak
AMADIR dıye baslatırdı cumlelerını
...
Nerden aklıma geldı?..
Hem cok sevdıgım bı arkadsımla konusurken cıktı bu eskı hıkaye bırdenbıre anıların sandıgından
Hem de dun gelen benım ıcın cok ama cok kıymetlı olan ozel karelerden
O özel karelerı bir anda tek postta buraya yıgmayacagım
Gun ıcınde sızınle teeeekk teek anlamlarıyla sohbetıyle sunacagım
Ve boyleyce gun boyu bırlıkte olacagız.
Ve her zaman kı gıbı de gönul gönüle
Oyku der ki bugun burda olun pişman olmaycaksınız.
NOT*bugun ki paylasımlarımın hepsı nostaljik ve hepsı bana göre cok özel karelerdır..
yukardakı kare onlardan bırıdır..
meraklılarına duyurulur.

20 yorum:

FFatiHH dedi ki...

ben de haberler diyemezdim. Babam haber izlemeyi severdi. O zaman sadece trt vardı. Evde tv izlerken başlarsa koşa koşa buğday tarlasının ortasındaki yoldan koşar. Koşarken de babama seslenirdim ' babaaa koş haleldey başladı' diye

sonra benden bir yaş küçük kardeşime ben galiba bebiş diyemediğim babuş demişim. Sonra öyle kalmış. Büyüdük ama ben hala gerçek adını söyleyemiyorum. Çok baskı gördüm ama yok hala ona babuş diyorum. Adam 22 yaşında ama..

öykü dedi ki...

çok tatlı anılar:))

Gezi/yorum... dedi ki...

Nostalji benim soyadım gibidir. çok beğendim teşekkürler :)

absalom dedi ki...

iyidir anılar...
bekliyiciğim :))

ben küçükkene böle kelimem var mıdır ay bilemedim...
ben küçükkene de böleydim galiba öle zannediyorum :))

bıyıklı elinde rakı kadehi sigara gözler şaşı hahahaaaa.
evet muhtemelen böleydim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

nerden aklına geldi Öykücüm ya...neler neler hatırlattın bana...
kendimle ilgili değil ama yeğenlerimle ilgili kelimeler var benim de :)
mesela ilk yeğenim büyük ablamın kızı yeni yeni konuşmaya başladığında mahallenin çocuklarından dolayı bana abla demeye başladı ismimi de değiştirdi "Annuş Abla" :)) oldum
sonra bu öyle bir yer etti ki tüm yeğenlerim bana abla derken büyükler de Annuş diyor :)))
diğer yeğenim de senin "ama"ya yaptığın ek gibi "çünkü"ye yapardı ve "çünkülük" derdi...o da kullandığımız yeni kelimeler arasına girdi :))

Yiğit Kartal ise bana AU diye sesleniyor ve şimdilerde yeni adım bu :)
patates onun için "babitti" :) ne alakaysa :)
yumurtaya ise tıpkı babasının küçükken söylediği gibi "gıgı"diyor
sütü söylerken de nefesini içe doğru çekerek "hüthüt" diyor :)))

yaz yaz bitiremem ben Öyküm...onun için kestim :)

bozbek dedi ki...

çüüüü dermişim.. Adını bilmediğim her şeye :))

şahika dedi ki...

Ben geldim, bekliyorum. :)

Adsız dedi ki...

Biz burdayız öykü abla nerde :)

Profösör dedi ki...

Nostalji bütünüyle bizim kimliğimizi oluşturuyor. sanki kimyamızı çocukluğumuzda buluyoruz.

öykü dedi ki...

gezı yorum ıkıncı bıolumu de geldı yazının umarım onu da begenırsınız

öykü dedi ki...

absalom

sen boyle de sekersın

oyle de emınım kI:))

öykü dedi ki...

Annuş seker anılarını bızımle paylastıgın ıcın cok tsk edıyoru:))

öykü dedi ki...

bozbek:)

öykü dedi ki...

şahıkacım bak senı bekletmedım ıkıncısı su an yayında

3 cusu ıse bugun yıne sızınle olacak

öykü dedi ki...

adsız

aras olma ıhtımalın cok yuksek:))
oyku ablan da burada

öykü dedi ki...

aynen sevgılı profösör

NzlGl dedi ki...

Ne kadar uzaklara götürdün beni öykücüm...

öykü dedi ki...

cok baskları da geldı NzIGIcım onlara da bak lutfen sevecegını dusunuyorum
ve dahası da gelecek

Adsız dedi ki...

O kadar mı belli ediyorum :))

adsız'ın aras olması çok yüksek.

öykü dedi ki...

e herhalde:))


tanıyorum artık