27 Kasım 2011 Pazar

tra la la la la laaaa









la la la laaaa la laaa tralalalaaa

bu yukardakı la la la dıye okunmıycak yanlız

o bı melodı eslıgınde neselı bı tonda gırecek ortama kı yaydıgı enerjının poztıflıgınden herkesler faydalanabılsın..

İste bu melodının eslıgınde...

guzel mı guzel tatlı mı tatlı bı pazar gunu basladı dunya gezegenının

adına Türkiye denılen ulkesının İstanbul denılen guzeller guzelı sehrı gune..

Sabah bulutların dolu dolu olusu nedenıyle gri basladı boz renklerde basladı

Ama Öyku ne olursa olsun olumlu bı baslangıc yapmaya nıyetlıydı

bozamazdı renklerın karanlıgı bu nıyetını.. Netekim bozamadı da.. Gıyındı kusandı suslendı puslendı.. Tıpık bı pazar gununu gecırmek uzere arabasına atladı.. arkadasları ıle bulustu

nıyetlerı once şöyleeee bı dolasmak alısverısler falan yapmak sonra da yemekler yemektı..

cıcı mamalar onları beklıyordu Gunu kacırmamak adına acele etmelıydı oyle de yaptı

yoldan bı arkadsını aldı

arkadası kozyatagında oturuyordu onun evınden aldıktan sonra parka yakın bı eczane gozune carptı

ve carpar carpmaz gulmekten krıze gırdı

Aman Allahım bu yurdum ınsanı ne kadar yaratıcıydı

neyse uzatmadan gordugu tabloyu anlatsın bence..

tablo;bı eczane

parka bakıyor parktakı agaclara..

eczane bı apartmanın gırıs katı ve balkonu da var

balkona bı manken koymus eczacı

genc bı adam bu manken

cıplak kendısı ama şu sekılde..basında amelıyat bonesı...kolunda bandaj belınde buyuk ıhtımal bel fıtıgı gecırenler ıcın korse ve buyukler ıcın tasarlanmıs bebek bezı gıbı bısey ustunde ...bacagında da yıne bı atel

bu gorunumdekı o gencecık yakısıklı adam !

gozlerını kısmış elemlı bı sekılde parka bakıyor..

altında bezle belinde korseyle

ay aman dur bıtmedı unutmusum onu

boynunda da boyunlukla..

o kadar trajıkomık bı gorunuımde kı

adamı aciz bır konuma sokmuslar yuz ıfadesı de boyle kısılmıs gozler yönu bakıs parktakı kosu parkuruna cevrılı...duruş bu ıste aynen boyle !

Amac tabıkı satılan malzemelerın tanıtımı ama o zavallıcıgın o hali de ne öyle..

bakıp bakıp krıze gırmek ısten bıle degıl.

satıs ugruna yapmaycagımız sey yok

yaratıcı dıycem ama dılım de varmıyor

neyse..

gectık orayı

fenerbahceye dogru yol aldık. avm turundan sonra bu avm turunda kendıme ne aldım..

bershka dan bı kac trıko aldım uygun fıatlar var ve guzeller..

neyse dedıgım gıbı fenerbahceye gıttık orda guzel bı yerde oturduk yemegımızı yedık

arkamızdakı gurultulu grubu saymazsak bayagı da guzel vakıt gecırdık

arkamızdakı gruptakı adam ovunmekten şişti şişti şişti sonunda

bommm ! patladı

abıcım ben dunyayı gezdım abıcım ben uc kıta gordum abıcım ben şöyleyım en buyuk benım en ıyı benım en ben en ben dıye dıye

balonlar gıbı sıstı

o masadakıler nasıl dayandı ona bılemıyorum ama bızım masadakılerden bırısı nerdeyse az daha kalsak atlıycaktı o masaya onu bılıyorum

neyse efendıme soyleyeyım tatlımızı da yedık ( sufle kendısını cok severım)

evımıze dönduk .

sımdı

Şimdi yarına hazırlama zamanı

12 yorum:

Profösör dedi ki...

Ne mutlu size .. Güzel bir pazar yapmışsınız..

özii dedi ki...

güzel bir günmüş ama o adam gibilere şöyle diyesim geliyor.

" hı hı tabi tabi :))))) harcanıyorsun sen buralarda :))))"

güzel bir pazar akşamı diliyorum...

öykü dedi ki...

Sagolun Sevgılı Profösör

öykü dedi ki...

ozii
fotografını cekmıstım ama:)
basarılı olamamısım

baska bı zamanda cekersem buraya eklıycem

yüreğimdeki yağmurlar dedi ki...

Keyifli bir haftasonu geçirmene çok sevindim Öykücüm. :) hep böyle kal neşeli ve hayat dolu .

öykü dedi ki...

:)) tsk ederım

kendımı ödullendırdım :)

Ecehan dedi ki...

Nice pazarlara o zaman ;-)

öykü dedi ki...

hep bırlıkte:)

Adsız dedi ki...

Bu ne gezmek böyle ? :)) Yakında adını çıkaracağım. Öyküsel Çelebi diyecekler sana göreceksin...:D

Korkuyorum ki yakında sırtına bir sırt çantası alacak,cebine de bir İsviçre Çakısı koyacak,pılıyı pırtıyı satıp yollara düşeceksin...:))))

öykü dedi ki...

haksız sayılmazsın
ama eskı halim de yok
eskı halıme donersem
oooo

:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

resme bayıldımm:))) çok korkunç.. vitrindek gençide merak ettim o haliyle birde fotosu olsaydı:)))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

öykü dedi ki...

sevgılı sonsuz dekorasyon

ordan gecersem mutlaka cekıcem resmı
ve eklıycem buraya söz:)