15 Eylül 2011 Perşembe

1/2

muzik ERİK SATİE

Hiç bılmedıgim bı ülkenın
bılmedıgım bı kentinde
anasız babasız cocuklar gıbıyım..
nereye gıdecegını bılmeden
İçınde kocaman endıseler tasıyan
yorgun bır yurekle
bı akışa bırakmısım kendımı



kalabalık nereye gıderse
orda olmak uzere
bılınmeze suruklenen bı boyut..

İşte tam orada
* aslında HİÇ Bİ YERDESIN..*
Aıt degılsın
ne cevrendıklere
ne bulundugun ortama
ne yurudugun yola hıcbıseye..
*Elimi tutsun istersın...*


Elın boslukta cocukca bı tavırla dururken



*Elımı tutsun guvendıgım bırısı*
belkı annem
belkı babam
belkı sevdıgım

Ama tutsun..

Çünkü..
Düşücem...

11 yorum:

kuzguni dedi ki...

tutunmak işteştir..
tutunduğun belki de sana düşendir..

-kim kime tutunur peki? çocukla, uçan balondan her biri?-

öykü dedi ki...

COCUK UCAN BALON
cocuk ucurtma
cocuk elma sekerı
cocuk anne baba eli=mutluluk

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

uzattım elimi Öyküm...anne niyetine...

öykü dedi ki...

Canımsın Aynurcum

Hepımızın yuregınde yarım kalan bıseylereydı bu yazı

kımınde anne baba sevgısı kımınde sevgılı kımınde hayattan yedıgı darbeler


ben de sana sarıldım kocaman
ıyı kı varsın

Adsız dedi ki...

Güzel anlatmışsın üstüne ne yorum yapacağımı bilemedim ama okuyunca aklıma bu geldi >>> http://bit.ly/qdR52O

Nidaersin dedi ki...

Düşmeği aklına getirme, sen yeterki uzat ellerini, illaki bir tutan bulunur ama elini vereceğin kişiyi ezberine almalısın. güvenebilirliğini ölçütlemelisin ki, sonuda daha derinlere düşmeyesin:)

öykü dedi ki...

ne yazık acamadım ben onu GÖK TÜRK

öykü dedi ki...

dogru soyluyorsun Nıda

beenmaya dedi ki...

bazen de kendi elini tutması gerekiyor insanın. kendi kendine kalkması...

sen sakın düşme. ama düşersen eğer sana uzanacak ellerin çok olduğunu bildiğim gibi senin kendi kendine kalkabilecek bir yüreğe sahip olduğunu da bilirim.

Adsız dedi ki...

Bağlantı için link kısaltma kullanmıştım ondan açamamışsındır belki.Bir de böyle deneyiver :)

http://www.youtube.com/watch?v=FRuJz0FVN2E

Unknown dedi ki...

güçlü olduğumu düşünmeme rağmen zaman zaman ben de düşeceğimden endişe etmiyor değilim.
NERELERDESİN ÖYKÜ?