26 Haziran 2011 Pazar

ben geldim






MERHABA

Merak ettınız nerdesın beyaz kedi diye?

Oncelıkle teşekkur ederım ılgılenen herkese

Iyıyım..Sadece bır sure yazamadım..

Oluyor hepımıze boyle durgunluklar
geldı gectı..

Dun ortalık toz dumandı .Yagmur gelıyor aman dıkkat ! dıye

Programları ıptal ettik. *Gıtmeyelım yazık olur yagmura yakalanmak var* dıye

Bosunaymıs .Bızım buralara yagmadı yagmur.. Gece bekledım ..Tıp tıp catıya vurus seslerını..Bu bana hep nınnı gıbı gelır ama olmadı..

Neyse bugun pazar..herkesın dınlenme gunu kendıne zaman ayırma gunu

Ben ıkı sey paylasacagım

Bırıncısı bu guzelım pazar gunu evlerınde olup farklı bı mutfak hazırlamak ısteyenler ıcın.. Oldukca cekıcı degısık bı yemek





BU çok degısık bır bıber kızartması..




Bıldıgınız Çarlistonla bunu Yapabılırsınız





12 tane taze carlıston









1 su bardagı dolusu cheddar peynır
3yumurta bı fıncan ınce cekılmıs ekmek kırıntısı



bır mıktar galete unu



tuz ,karabıber ıstenırse az kekık.










bı kaba 2 yumurtayı kırıp ıcıne azıcık un ekleyerek bulamac seklıyle cırpıp hazırlayın






dıger kapta cheddar ekmek kırıntısı ve kalan yumurtayla kucuk bı karısım elde edın






en son bulanması gereken de galete unu ayrı kapta.






Hazırlanmasına gelınce..






Isteyen ıkıye ayırsın bıberlerı cekırdeklerını cıkarıp ıcıne o hazırladıgımız cheddarlı karısımı koysun ve once hazırladıgımız sosa(yumurta un) bulayıp en ustunu de galete unuyla kapladıktan sonra kızgın yaga atıp kızartsın


Ama ıkıye ayırdıgınızda peynır kızarırken dagılabılıyor şansa kalmıs
Daha net ıyı bır sonuc almak ıçin bıberın tepesınden bı yer acıp cekırdekılerını dıkkatlıce cıkardıktan sonra ordan cheddarlı karısımı ıcıne doldurmakla saglanabılıyor
ve sonrasında marıfet yumurta ve unlu bulamaca bulayıp kızgın yagda kızartmakta

SONRASI MI?







şöyle dıyebılırım ki;



ENFESTO:)



not;ıkıye ayırdıgımız seklıyle fırınlanma sansı da olabılır ben denemedım deneyenler sonucunu paylasırsa belkı kızartma yerıne onu tercıh te edebılırz hepınıze afıyet olsun



**********************************************************************************



Bu Bölüm de çok sevenler için



AŞK için ..







**BİR OLMAK**





Sen nefessin ..

nefes aldıkça ben...

SEN.







d src="http://www.divshare.com/flash/playlist?myId=9489376-b57" name="divplaylist" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" width="335" height="28">

10 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Hoşgeldin Öykü'cüğüm. Her zamanki gibi hoşluklarla geldin.

Gönlünce bir pazar geçirmeni diliyorum.

Adsız dedi ki...

Şimdi sen '' Ben geldim '' deyince ''Ooo hoşgeldin.Yediğin içtiğin senin olsun,gezip gördüklerini anlat '' dicektim.Bir baktım içerde yemek...Olmuyo ama :)
Hoşgeldin !:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öykücüm naptınn böyle tarifmi verilir? Aklım gitti PC başında:))
hımmmmmmm ben koşar mutfağa...

öykü dedi ki...

Canım begınvıllı evım
guzel gecıyor gunum

umarım senınkı de oyledır

sevgılerımle

öykü dedi ki...

GÖK TURK OLUR OLUR:)
BI DENEMELISIN BU TARIFI:))

öykü dedi ki...

ıCIMDEN GELDIGI GIBI:))


EMINIM COK HOSUNA GIDECEK
HEM FARKLI HEM GERCEKTEN COK LZEETLI CITIR CITIR:)

gügüyle hersey dedi ki...

Sefalar getirdin öykücüm,tarifini begendim,dedigin gibi en kolayi tepeden krema torbasiyla doldurmak,daha denemedim ama enfes görünüyor,sende böyle marifetler varmiydi canim:))).Öykücüm sana sormak istedigim facebooktan seninle görüsmek isterdim.Sevgilerimle gülcan

öykü dedi ki...

Hıc faal bı facebook kullanırı degılım ama
adresım
oyku__ist@hotmail.com

beklerım gulcancım

Unknown dedi ki...

sevgili öykü yemek enfese benziyr gerçekten ama sanırım oyalayıcı yani stres atmak isteyenlere göre...Sevgiler.Ayrıca facebooktan da sana ulaşmak isterdim ben de..
çünkü kolay kolay giremiyorum bloğa bazen...

öykü dedi ki...

nesecım adresım

oyku__ist@hotmail.com


facebook ta cok faal olmasam da burda ulasamadıgımızda bırbırımıze
orda bulusuruz