1 Mayıs 2011 Pazar

KİRLİ TİCARETE HAYIR!



NE ZAMAN BİR AVM ye ugrasam

Girişindekı PET SHOP lara bakamam..

Çunku


içim uzulur..


Kaç defa ıcerıye gırıp o sıcakta ısıkların altında önunde bı kap su olmayan bu sevımlı hayvancıklar ıcın yalan soyledıgımı:(

unuttum

Son defasında

uzerımde cıddı bı kyafetın olusunun getırdıgı agırlıkla

ıcerıye dalıp

bakar mısınIZ? buranın sorumlsu kım ??

dıye

gayet cıddı ve sert bı tavırla sorum

yanıtını tez buldu

karsıma gelen genc adam buyrun ? nasıl yardımcı olayım sıze dedıgınde

kım oldugumu belırtmeden ama buı mufettıs edasını ıma ederek

Bu hayvanların su kapları nerede ? dedım


Efendım ara ara temızlıyoruz o yuzden su anda da tam temızlık zamanıydı da ondan suları yok koyucaz bırazdan dıye basından defeden bı taVırla cevapladı

gerı adım atmaddım

bakın dedım

sız dahıl tum pet shoplar takıptesınız

bu tur dıkkatsızlıkler aksaklıklar surdukce emın olun hakkınzda geregı yapılacaktır

SOZLERIM USTUNE..

saydı dökTu

ne kadar hassas oldukları vs vs vs

Ama

acıkcası ben Pet shoplarda hıc bı hayvana gercekten hakettıgı ılgının gosterıldıgını

hatta daha otesı yerı geldıgınde su ve yıyecek konusunda bıle yapılması gerekenlerın yapıldıgını hıc sanmıyorum


VE NE YAZIK KI BU DUSUNCELRIM HIC TE YERSIZ DEGIL

BAKINIZ LUTFEN OKUYUNUZ



uZUN LAFIN KISASI

LUTFEN PET SHOPLARDAN ALISVERIS ETMEYINIZ

SIZ ALMAYA KALKTIKCA BU KORKUNC EZIYETLER DE SURMEYE DEVAM EDECEKTIR

EGER GERCEKTEN YARDIM ETMEK ISTIYORSANIZ

SOKAKLAR BARINAKLAR ALINIP TA BIRAKILMIS CİNS KOPEK VE KEDILERLE DOLU

ONLARI ALINIZ

HEM PARANIZ SOKAGA GITMESIN

HEM DE BU GUZELIM CANLILAR KUCUCUK KAFESLERIN ICINDE

UST USTE

PISLIK ICINDE ACLIGA SUSSUZLUGA TERK EDILMESIN

HEPINIZIN GEREKENI YAPACAGINDAN

YAPMAYANLARA DUYURACAGINDAN EMINIM

SIMDIDEN TEŞEKKURLERIMLE

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Teşekkür ederim duyarlılığın için.. Öykücüğüm merhametine hayranız doğrusu. Senin yüreğine göre versin güzel Allah'ım..

öykü dedi ki...

Bu guzel dostlarımız
kurtulsun

ben de cok mutlu olacagım

Tsk ederım Profösör

küfkedisi dedi ki...

ben kedişimi netten aldım. ben almasam belki de sokağa gidecekti çünkü anne kedinin sahibi o kadar yavruya bakabilir miydi bilmiyorum. aldım derken yanlış anlaşılmasın ücretsiz, bizim orada maalesef sokak kedisi hiç yok çünkü. hayvan sevgisini göstermelik cins hayvanlar üzerinden yapanların yeri bu dükkanlar. benim kızım bir melez, bildiğin sokak kedisi, onu başka hiç bir cinse değişmem.