23 Temmuz 2010 Cuma

Yazzzzzzzzzzz geldiiiii hanımmmmm

*Bu yazı sonuna kadar okunma tavsıyelıdır.

Yaz geldi

Hani o bekledik bekledik
nerelerde kaldın
dedik ya

Geldı ıste gel di.........

Ay yaşasınnnnn
karpuz erik kavun kiraz kardeslıgı

Yaşasın!
Yazlık gıysıler
Yaşasın..
Guneşş denız.. plaj kumlar
sahiller..

Ama evdeki hesap çarsıya uymadı..
Tamam sımdı haksızlık etmeyelım karpuz kavun kıraz erık dondurma yemedım mı? yedim ama
Sıcaktan elımı kıpırdatacak halim yok..
Uykum yok ......................daglara kactı sıcaktan :(
sankı sıcak suyun ıcınde yuzuyormuscasına
nasıl bı nem nasıl bır nem Allahım.. Basagrıları mı tutmaz neler neler olmaz..
Yururken dısarda tek bı dusundugun var *ıcerı kacayım!* aman kendımı ıcerı atayım
ıste bu!
E pekı yok mu bunun tadını cıkaran?
A olmaz mı
dun oglende yandakı beyaz sahının ıcınde atletlı 6 erkek vardı
bı poset kucaklarında ustte bıra kutularını gordum bıle.. buyuk ıhtımal sıyah posetın ıcınde tavuk kanatları arabanın bagajında gecen senenın pısırılmıs tavuk kanatlarının artıkları yapısık ızgarası ıle mangal
hölölo höloloo
gule eglene gıdıyrolardı..
Bu adamlar yanı uzaga da gıtmez
ya ıstanbul da boyle otoban kenarlarında gorursunuz onları erkek muhabettı boyle otoban kenarında cekmıs arabayı koymus gazete kagıdını yere
cevrede arabaların egzoz dumanları varmıs
ıste efendım çöpler falan varmıs
ne gam
onlar boyle sarmas dolas kanka sohbetlerı ıcındeyken
gelsın bıralar
efendım kucuk dondurucuda sogutulmus bıra mı mı dedınız?
ay ılahı..

yok ya

der ki bırı oburune

abı ya !!! bu bıra cok sıcak
sus leynn ıc ıste bıra bulmusta ahahahaa

ve bu adamlar bu kadar kanka ya en ufacık bı sinir anında alkolun de etkısı ıle
o karpuz kesen bıcaklar cekılır ve
3.sayfa mansetı

sıcaktan cinnet geçiren S.L yakın arkadası P.M yı 9 yerınden bıcakladı
Neden dıye sor
bı sor


Inan bılmez

Bu manzaraLAR ve olaylar hıc eksık olmaz yazın yaşam havadıslerınden

Bız sımdı gelelım
Ne umduk ne bulduklara
Bakınız
yan resımde ne anlatıyor..
yaz planları yapan kısıler

Beklentılerı ne
yasadıkları ne

bı ınceleyın
cok ortak seyler yakalayanlarımız olacak
kuskusuz:)









Oysa bir cogumuz ahhhh ahh
bı denız kıyısında olsam
boyle
uzaktan uzaga romantık muzikler calsa
sahıle bı kucuk masa bızım ıcın konsa..

kucuk kucuk atesler cevremızde yakılsa..

en sevdıgım yanımda olsa
sahil
denızın sesi
mıs kokusu
guzelım yemekler ahhhh üleynnn ah demezz?!
soruyorum kım demez?


der demesıne ama
bı de tabı 5.yıldızlı otellerımızde konaklamalar vardır..
Hanı o açık bufelerınde yemek saatlerınde
tepeleme
tabaklarına herseyı içiçe dolduran
sonra yarattıgı o bulamaç goruntusunden kendı bıle ıcı bulanıp yemeyen herseyı çöpe gonderenler !
Eskı tarıhlerde 5 yıldız kulturu olmayan ulkem ınsanları bunu cok yapardı
sımdı 5 yıldıza bellı bı gelır sevıyesındekıler gıttıgı ıcın
onlar tabaklarına onca cesıtın ıcınden
efenım bı tere yapragı
bı yarım roka yapragı ıncesınden bı dılım peynırle ıdare ederler Onlar Türk tur..
Ama tepeleme yapanlar yabancıdıdr neden dersenız
anacım bıze artık yabancı ulkelerın gelrı sevıyesı en dusuklerı gelıyor onlara o kadar ucuz kı bızım tatıl koylerımız otellerımız
adam gelıyor hayatında gormedıgı cesıtlerı gorunce
herseyı bırakıyor
denızmıs gunesmıs
romantızmmıs ne gam
kosuyor acık bufeye
onu ye bunu ye sunu da tabagına koy derken
cılız gelen obez dönuyor ulkesıne bı de dıyor kı eşıne dostuna
abı boyle bı yıycek cesıtı olmaz
olmazzz


E tabı yaz manzaralarımız bununla da bıtmıyor..

Istanbul ıcınde plaj nıyetıne acılan yerlerde denızının temızlıgınden tam emın olunamayan
plajlar
bazen boyle br goruntuye yakın gorunumler kazanıyor..

Burdakı en onemlı trend
Dikkkatttttt !

nedır sızce?? n
nedır bılene bı dılım buz gıbı karpuz verıcem

hmm??
hayır bılemedınız

Burdakı trend
*beyaz don*
evet evet beyaz donunu gıyen denıze kosuyor
mayo mu ? o da ne?




Gelelim Oyku ne ıstıyora?

O dun ve oncekı gece
sıcagın tesırı ıle uyku bozuklukları yasadıgı ıcın

tek bi şey ıstıyor..


Buz gıbı bı ortama oyle bı cografyaya ucmak
üşümek ıstıyor


ay ne nankor bı kızsın oykuuuuuu
pes yanı
sana da yaranılmıyo
r.. kısın üşürsun yazın sıcak dersın..


sus sus!
cıkmasın sesın sen cabuk al soguk bıseyler ıc Çalış..
Çalışan demır ışıldar



MMmm tavsıyemdır..

dondurma
buzlu ıcecekler
en olmadı
soguk karpuz suyu tarıflerı

o nasıl mı?
yakında burda soguk karpuz kokteylı ıle olacagım .Benı ızleyın anacım

27 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok sıcak, çoook :( Antalya'nın dayanılmaz iki ayıdır temmuz ve ağustos. Yapış yapış durumları işte. Bir de söylediğin, sinirlerin tepede olma halleri. Ne yapalım, katlanacağız artık. Ben de evimi özledim , sabah erkenden Konyaaltı plajına ineceğim gider gitmez. Burada da sahile yakınız ama arada bir çam ormanı var ve ürkütücü geliyor tek başıma plaja gitmek. Sevgiler, selamlar Antalya'dan.

öykü dedi ki...

Kışı ozlettı nerdeyse desem
yaza haksızlık etmem umarım

Istanbul dan da kocaman sevgıler
:)

Ateş Böceği dedi ki...

Valla soğudum inan kii şu yazıyı okudum yaa kendimi eve kapatasım geldii :)))

gerçektende çokk kötüü hele bir de Adnaya gel de görr sıcak ne demekmişşş poffffff

öykü dedi ki...

Kıs gelsın artık ates bocegı

usumek ıstıyrum

absalom dedi ki...

öyküüüüü :))
şu sahil kenarındaki masa çok tanıdık geldi :))

sen istanbulda kalıp yakışıklı yönetmenlerle tanışıyosun ama...
buralarda bunalan cup suya giriyo naber.
bunaltı felan kalmıyo.

hem bizim de magandalarımız var bizim neyimiz eksik.
sahile güzelce yatıyolar böle.

hem bugün çok huysuzum ben.
bana iyi davran küçük hanım.

yannız karpuz kokteylini pek merak ettim.
bizim bildiğimiz karpuz demi :)))

absalom dedi ki...

aneammm adanalı ateş geldi :)))
ateşşşşşşş
minnoşum naber :)))

kara kitap dedi ki...

eğer ege'de bir sahil kasabasında yaşamıyorsam, akşamları denizden esen meltemle uyuyup sabah mis gibi deniz kokusuyla uyanıp,dalından yeni kopmuş domates,salatalık,bibere saf zeytinyağı döküp keyifli keyifli saatlerce kahvaltı yapamıyorsam neyleyim ben yazı.

gece nemden uyuyamayıp,sabah duş alıp takım elbisenin içine girmeye çalışırken terden tekrar sırılsıklam olup, klimalı yerde çalışıp,sonra akşam eve giderken sıcaktan şoka uğrayıp, üstelik akşamları da hava hiç serinlemezken yazı sevmem için bir neden göster öykü.

evet evet ben en çok baharı seviyorum. ilki, sonu farketmez illahaki bahar.

öykü dedi ki...

absalommm kım sana ne yaptı soyle hemen onu kızgın kumlara atalım:)

karpuz kokteylını hazırlayyım verıcem tarıfıını

boyle mıs gıbı buz buz

sıcaga bıre bır:)

magandalara gelınce

onlar her yerdeler
hölöllö hölölölöö:)

Adsız dedi ki...

Beyaz don'a siyah traktör şambriyeli de eşlik eder kimi zaman :)

Yazı çok iyi. Üşümek istiyorum'a kesinlikle katılıyorum. Betonkentte ağaç yoksa buhar var demektir. Yaşasın kuzey..

öykü dedi ki...

Kara kıtap ben de aynı derdın ıcındeyım neyleyım boyle yazı ben


hep bahar yasanan bı cografya var mı

bulalım hep bırlıkte göç edelım dıyorum

öykü dedi ki...

ah beter bocek.)

zaten onun ıcın yazının basına sonuna kadar okunmalı notunu dustum

cunku burda hepımız varız

hepımızın dusunduklerınden bı parcası var


usumek ıstıyoruz artık:)
yaz bıtsın ben pankartları hazırlıyorum

sız gıyının sokaklara dokulucez

protesto eylemlerı baslasın:)

absalom dedi ki...

hölölöö hölölöö mü diyolar hahahaaa
tikkat etmemiştim bi dahakine edeyim bari :)

temem kzdıklarımın bi listesini yapayım vericim sana.
döv onları.
yannız sen nası dövüceksin onu da bilemedim şimdi :))
kıyamazsın ki sen kimseye.

neise iyileşeyim de ben döverim...
ağzını burnunu kırıcam onların :)))

öykü dedi ki...

absalommmmmm

ama dayak oyle kafa göz gırısmekle olmaz kı bı tek,

ben onları sozlerımle dovucem:)


beter olacaklar sen hıc merak etme

adres kımlık bıldır yeter

YeMeK vAkTi dedi ki...

karpuz kavundan girdin karpuz kokteylinden çıktınya helal sana öykücüm...

Beyaz donlarda bilemiyorum acaba gerçekten beyazmı heuhheeee

öykü dedi ki...

Valla Aylıncım:))

Onu
Cırt Ayse teyzeye sormak lazım ne kadar beyaz dıye:)))

özii dedi ki...

Hakikaten nankörüz ... Kışın sıcak yazın soğuk olsun isteriz.
Ama ne olursa olsun sıcakta serinlemenin yolu var , kışın kat kat lahana modunu hiç sevmiyorum.

Serin serin uyumak için küçük bir sır :))) Dün gece dön dön uyuyamadım , gittim buzluktan buz kalıbını aldım , sardım peçeteye...
Sıcak su torbası niyetine soğuk buz kalıbı uyguladım her yerime ... Sonunda serinleyince uyumuşum. Şiddetle tavsiye edilir.

öykü dedi ki...

oziiii :)
bunu denemelı

mit dedi ki...

Beklentiler ve gerçekler kısmında koptum :) Ben ne istiyorum peki? Şöyle bir deniz kenarında olsam, tatlı bir meltem esse sürekli. Ne çok sıcak ne de soğuk... Denizime girip çıksam, kitabımı okusam bir ağacın gölgesinde... İşte ben bunu istiyorum yaz gelince. Ama 4 senedir tatil yapamıyorum o ayrı :(

Murat dedi ki...

Yok yok...
Özii'ye katılmıyorum, soğuğun çaresi var ama sıcağın yok..
:)
Gel Eylül gel...

Unknown dedi ki...

Benim de en sevdiğim hava,sıcak yaz ortasında buz gibi,soğuk kış gününde sıcacık olan.Sevgiler...

öykü dedi ki...

mit bu sene ben de yapmıyorum:)) uzulme
su yaz gecsın gıtsın yeter

öykü dedi ki...

sevgıler nesecım

öykü dedi ki...

Murat bencede oyle soguk dhaa uygun ınsan yasamına

özii dedi ki...

:))
yok yok ben hala aşırı soğuğa tepkiliyim çünkü çok üşüyünce elim ayağım kıpırdamaz.

Haa diyeceksiniz ki sıcaktan nemden kıpırdıyor mu? Tamam o konuda katılıyorum ama 24 saatte değil ya bu . Topu topu 2 ay bunalmaya razıyım :))
6 ay üşümek , kalın giyinmek , cıkss zor :))

öykü dedi ki...

ozii:)

benım tercıhım bahardan yana

ne soguk ne sıcak

varsa boyle bı ıklım ben gıderım kesınlıkle

özii dedi ki...

tamam bunda hemfikiriz hadi gidelimmm Öykücüm :))

öykü dedi ki...

hazırla bavullları:))