7 Mart 2010 Pazar

öykü ; meraklı melahat


İzleyici listesi
sözüm sana ...
Neden bir ileri iki gerisin sen ?
Bır gun 3 fazlaysan ertesı gun 5 geri oluyorsun..
Bunun nedenını cok merak edıyorum..
Şaka bir yana
Insanlar ızleyıcı olarak neden eklenır bır bloga?
Bence ;
okur begenır ayırır onu bı kenara mım koyar
Der ki ;

Gercekten okunmaya deger satırlar ..kendımden cok sey buluyorum... cok ılgınc.. cok sevımlı..
Dur ben buna bır ızleyıcı olayım da sonra da ne yazıyorsa takip ederım guzel olur..
Sonra ızlemeye alır..
Pekı sonra ne olur da sıler?..
Cok ters ,cok hosa gıtmeyen , cok onu ıten bıseyler soz konusu olursa ancak sılebılır...
Bunun harıcı aynen surer bu ılıskı..

Ama ızleyıcı lıstelerı boyle gıtmıyor
Bunun nedenını gercekten merak edıyorum
Benım cızgım hep aynı.. Baska bı yerde bıle satırlarımı okusanız secebılırsınız . Hatta bu oldu bıle Soyledınız bana fılanca yerde gordum öyku senın satırların oldugunu anladım ..
Alıntı bıle yazmamıslar dıye bana haber getırdınız
Yanı o kadar* ben* yazılarım..
İşte durum boyleyken lıstedekı oynamaları ben anlamıyorum..
Olayım ızleyıcı lıstesının kalabalıklıgı da degıl.. Cunku aktıf okuyucu kıtlesı ben blog actıgımdan berı benımle .Katlanarak ta arttı... Hepsıne cok teşekkur edıyorum..
Olay sayı olayı degıl
Olay * neden * olayı
ben nedenı merak edıyorum
Isteyen ekler
ısteyen sıler
Ancak ..
neden ekledıgınız blogu bı gun sonra sılıyorsunuz
aynı gun ıcınde 535 oluyor aynı gunun ıcınde 528 oluyor..
Bu sırkulasyon neden?
Aydınlatılırsam sevınıcem

39 yorum:

komançi dedi ki...

günaydın öykü gerçekten ilginç bir durum. ama boşver ya sayıların ne önemi var . hayatından gerçek sevenlerinin sayısı eksik olmasın yeter ;)

öykü dedi ki...

Gunaydın Komancı:))
Aynen dusunuyorum
yazdım da zaten
sayıların hıcbır onemı yok
zaten cok aktıf
yazdıklarımı okuyan fıkırlerını paylasan cok sevgılı ınsanlar var cevremde
ve hayatımda
o degıl burda soz konusu olan
Ben neden?
konusuna takıldım
neden ekler?
neden sılerler?
amac ne burda ?
onu ogrenmek ıstıyorum
sevgılerımle

orece dedi ki...

öykü merhaba bende aynı şeyi düşünüyorum hatta baskı hissediyorum yanlış bişeymi yazdım acaba siliyorlar diyorum yada birkaç kere yorum yazdı ben yazmadım ondanmı diyorum.yani aynen senin dediğin gibi benim listemde bir artıyor bir azalıyor...

öykü dedi ki...

Ececım:)
İşte o gızlı kahramanlardan
hem yazıp hem sanıyesınde sılenlerden
haber beklıyorum bu yazımla

neden??
yaptıklarını bıze bı acıklarlarsa ogrenecegız umıt edıyorum.

Başak BAŞOL dedi ki...

Günaydıııııın Öyküüüüüü,

Bak bugün hava senin için açmış;
Günaydın güneş
Günaydın mavi gökyüzü diyesin diye:)))

Valla bu izleyici listesini bende çözemedim.Aynı durum bende de var.Üstelik kimin sildiğini farkedemiyorum da...Tuhaf işte !!!Sana gelen yanıtlardan bizde feyz alırız bu durumda :)))))

Mutlu PAZARLAR...

öykü dedi ki...

Gunaydınnnnn Canım
Zaten basladım ben
gunaydın gunes
gunaydın kuslar
gunaydın jale
gunaydın basak
gunaydın canlarım:)
herkese gunaydın

Ece dedi ki...

GÜNAYDIN ÖYKÜÜ:)))
EVET SENİN LİSTEN BENİMDE ÇOK İLGİMİ ÇEKİYORDU HATTA BIR ARALAR 600 KÜSÜRLARA ULAŞMİŞTI YANLIS HATIRLAMIYORSAM DEMEK HIRKISLIK MI YAPIYORLAR NE:)))KOPYACI ZÜPPELER :))) AMA ACIKLAMA KIMSENIN YAPACAGINI SANMIYORUM HIRKIS INSAN DERMI KI SENDEN BUNU ÇALDIM DIYE:))) BENCE BOŞVER TAKMA KAFANA HANİ NE DERLER ÖYKÜ KIS KOYALAR ASILLERINI YÜCELTİR:))))
SEVGILERIMLE...

öykü dedi ki...

Günaydın ECE :)

bakalım ne cevaplar gelecek
ya da gelecek mı
:) hep bırlıkte gorucez
ogrenıcez
sevgılerımle.

Üfürükten Prenses dedi ki...

Bu durum şöyle açıklanabilir..
bir blogu son izleyen kişilerdesiniz.
O blogun izleyici sayfasında profil bilgilerinin küçük bir avatar dahi olsa görüntüleniyor.
açıkcaıs ben bu yolla çok blog keşfettim.
şöyle örnek vereyim..
mesele şu anda seni son izleyen bezelye,essra vs vs.. bu kişilerin bloglarını merak edip tıkladım.
bu kişileri başka bir yolla bulmam çok güç ama bu yol pratik..

benim bir izleyicim var,erkek,az çok tanınan blogger 15 günde bir beni izlemeyi bırakıp tekrar başlar ve anasayfama gelir :)
bu yeni bir taktik ,eğer gidenler geri geliyorsa..
gelmiyorlarsa sıkılmış olabilirler,artık zevk almıyor olabilirler,tek bir sözündne dahi etkilenmiş olabilirler..
kişisel dğeil yani bütün durumlar benim için de geçerli :)

öykü dedi ki...

Gunaydın Prenses

soyledıgın nedenlerden ve benzerı seylerden oluyor bu durum emınım

Ama
sanırım ben kendım gıbı dusunuyorum
bı blog ekledıgımde
onu tercıh edıp eklemısımdır
kolay kolay sılmem cok ters bı duruma sahıt olmadıkca..
Bu durum dıkkatımı cektıgı ıcın merakımı buraya tasımıs oldum
tskler yorumun ıcın
guzel pazarlar

bilge dedi ki...

-Sevgili öykü seni her gün takip etmesemde arada yazılarını okuyorum ve bazende yorum yazıyorumdur benimde blog izleyici sayımda çok oynamalar oluyor anlam verememiştim ben zaten fazla da teknolojiden anlamıyorum bu bloğuda arkadaşım dalgaları aşmak açtı bana şimdi yazınızı okuyunca anladım size izleyici oluyor bekliyor bir kaç gün sanırım siz izleyici olmayınca sizi izlemekten vaz geçiyor ...yazılar okunması içindir her yazıda öğreneceğimiz ders alacağımız çok şeyler vardır..yazıyı yazan kişi beni ister izlesin ister izlemesin sevgi ve dostlukla...

Adsız dedi ki...

canım ilginç insanlar var izleyeyim ki oda beni izlesin diyen.yorum yappıp yorum alamayınca küsen.
ama yorum ilgi duyduğun o an o konu hakkında bişey söylemek istediğin için yapılmazmı?
çok ilginç bir hal aldı bu bir yarış gibi.gerçekten çok ilginç gelip sitem edenler bile var ben seni izledim yorum yaptım ama sen gelmedin hıhhhh diye:)

Adsız dedi ki...

ben silmem pek ama odenkudularım listesinde uzunn zamanbişey yazılmamışsa onu ordan kaldırırım okadar.çnkü oraya okurken çabuk ulkaşayım diye eklemişimdir..
masum düşnelim izleme silem olayınıı ama gerşekten hırs yapıp küsen var bende oldu:P

Evren - Sahne dedi ki...

Bana değişik geliyor blogunuz, hayatın içinden güzel şeyleri yakalayıp yansıtıyorsunuz bize. Hatta çoğu zaman şaşırıyorum :)

Rumeysa dedi ki...

banada oluyor..:) bazen sinirime dokunuyor, bazen de amannnn beee gülegüle diyorum.. twitter dahi iki güne bir sayı değişiyor.. mehteran takımı gibi..:D

Bence takılma hiç.. ya üfürükten Prenses in dediği gibi, ya da onlara göre değilmişsin.. öyle yada böyle sen busun ama di mi? :)

sevgiler..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öykücüm aslında sayfada görünen izleyici olayı falan pek önemli değil.Asıl önemli olan alexa'nın sana verdiği puan.Yani dünya ve Türkiye sıralamasında kaçıncı olduğun önemli...
İzleyici olayına falan takma bence.
Sevgiler...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Aslında eskiden sadece blogları takip eden biri olarak(blog sahibi değildim) bende izlemeye aldığım bazı arkadaşları izlemekten vazgeçmiş olabiliyordum. Misal;
İzlediklerim sırasında yeni yapılanlara bakınca izlediğim kişi çok ilgimi çeken şeyler yapmadıysa çıkarım izlemekten.
Ya da tasvip etmediğim (siyasi,f tipi)bir duruşu varsa da izlemekten vazgeçerim.
Ya da yazdığı yazılarda onaylamadığım bazı tavırlar sezdiysem yine vazgeçerim.
Aslında sözün özü kişi o an ki ruh hali ile birden yazdığın konuya sinir olup silebilir.
Sen duygularını yazıyorsun yemek tarifi vermiyorsun ki merak edesin canım benim.
İnsanlar bazen yaşadığın hayatın içine giriyor kıskanıp bile çıkabilir.
Kemik kitlen yeter nasılsa ayrıca şurada sadece 93 izleyicisi olan biri olarak gözüne dizine dursun diyorummmm :))))

aslan dedi ki...

Öykücüğüm belki çekememezlik olabilir veya hayal kırıklıkları.

Sanal da olsa işin içine ; daha sonra rekabet,siyasal farklılıklar,
farklı hayat görüşleri giriyor olabilir.

Örneğin senin yazılarının çoğu
alıntı değil,kendi ürettiklerin..
İstersen bunu da bir düşün derim.

Dostlukla..

Sevgi Küçük dedi ki...

güzel insan!!!ya boşversene sen izleyici sayısını. senin en geriden gelen izleyicinde olsam ahanda buradayım. gerekirse bir başıma! ha haayyyttt...silenler düşünsün.
öperim güzellikkkkk

Adsız dedi ki...

O bu değil de,resimdeki kedi çok komik :D
merak kediyi öldürür demişler

Adsız dedi ki...

O bu değil de,resimdeki kedi çok komik :D
merak kediyi öldürür demişler

absalom dedi ki...

temem itiraf ediyorum bu vicdan azabiyle yaşayamıcim...
o benim öykü.

geldim mi 3-4 kişi gelmiş gibi oluyorum.
gittim mi gitmemiş gibi oluyorum.

kafan ondan karışıyo.
bak benim de kafam karıştı şimdi.

şahane bi pazar olsun o zamanda.
yippuuuuu.

:))

GeCe dedi ki...

geri izlemeye almıyorsan o zaman siliyorlar herşeyde bir ince hesap doğrusu benimde başıma geliyor ama artık boşverdim

öykü dedi ki...

Sevgılı Bılge
snırım bı neden de bu olabılır

olabıldıgınce ben de herkesı okumaya calısıyorum
ızleyıcı oldugum bloglar da var
ama cok ıyı yazan
cok ozel nıtelıklere sahıp oldugu halde
ızleyıcı olmaktan mahrum kaldıgım
kacırdıgım bloglar da var..
bunun ıcın uzgunum bu ayrı bı konu

benım de ızledıgım ama benı eklemeyn bloglar olabılır
ben bı blogu eklerken
yzılarının ozgun olmasını beklıyorum
benı ceken kendımden bıseylr buldugum
ya da cok farklı ama
o farklı dunyayı sevdıgım blogları tercıh edıyorum
boyle bloglara rstaldıgımda okuma sansım oldugunda onlara ızleyıcı oluyorum
dedıgım gıbı olamayıp ta
cok sey kacırdıgım da cok blog vardır
ama ekledıgım her blogun benı eklemesını beklemıyorum boyle bı amacla da yapmıyorum
ızleyıcı olmak sadece o kısılerı takıp etmek amaclı bende

o kısıler benı ızlese de ızlemesede okurum begenıyorsam
senınle hemfıkırım bu konuda
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Seldacım
bence yazılan yazılarda ınsanların soyleyecek bı sozlerı varsa
ya da begenmıslerse
bı sekılde seslerını duyurmak amaclı
cok guzel yazmıssın tebrık ederım
ya da bak ısledıgın konuda benıım de su su soyleyceklerım var amaclı yazılır benım gozumde yorumlar..
tersı durumda ben sana yorum yazdım ama sen de bana yazmalısın boyutuna geldıgıunde
ıs
cok baska bı boyuta kayar kı
o zaman hıc bı anlam kalmaz
dıye dusunyorum..
demek kı bır neden de bu
ben sana yorum yazdım ızleyıcı oldum
sen bana olmadın
madem oyle sıldım senı
ne dıyelım saglık olsun o zaman

öykü dedi ki...

Sevgılı EVERN sahne
blogu yzarken
ben bı yazı yazayım dıye yazmıyorum
aaa bısey oldu ben bunu hemen paylasayım dıye yazıyorum
bazen oyle bı boyuta gelıyor kı yazdıklarım
sankı sız karsımdasınız da
konusuyormuscasına
ıfadelerle dolu oluyor
begenınız ıse benı hem cok mutlu edıyor
hem de onurlandırıyor
cok cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sevgılı Rumeysa
bu yazıyı yazarken yanı ızleyıcı sayısı neden azalıyor yazısını yazarken
tek merak ettıgım konu;
NEDEN
konusuydu
bı senedır blog yazıyorum bı sene oncesınde ızleyıcı oldugum bloglar halen duruyor
yanı cok ters bısey gormedıkce degsıtırme sılme olayı bana gore degıl
ıclerınde benı hıc okumayıp yorum yazmayan ınsanlarda var bunların
ama bu degıl kı konu
o kısılerı okumayı sevıyorum
ve yorum da bırakıyorum
cunku bu bı alıs verıs degıl benım gozumde
bu yazıları sevmek
bı roman alırken bı gazete secıp okurken de aynı9 seyı degıl mı
ıstedıgımızı tercıh edıp okumak
yenı yenı guzel seylerı kesfettıgımıze eklemek
aynen bu
:) yoksa nıye azaldı dıye takılmıyorum
Sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Sevgılı ıcımden geldıgı gıbı

Alexa puanımı ınanın bılmıyorum
nerden bakılrı ne olur onu da bılmıyorum

en yuksek puanım olsun gıbı de bı derdım yok
sadece dıkkatımı cektı
mehteran takımı gıbı
bı ılerı uc gerı :))
noluyor nedendır dıye merak ettım
Sevgıler gonderıyorum sıze.

öykü dedi ki...

sevgılı estergonyesil:)
ah canım benım ya
benım olayım gercekten sadece meraktan kaynaklanıyor
neden azalıyor ?
sebebı ne ?
merakından yazdım
ve yazdıgın şu nedenlerı
***
İzlediklerim sırasında yeni yapılanlara bakınca izlediğim kişi çok ilgimi çeken şeyler yapmadıysa çıkarım izlemekten.
Ya da tasvip etmediğim (siyasi,f tipi)bir duruşu varsa da izlemekten vazgeçerim.
Ya da yazdığı yazılarda onaylamadığım bazı tavırlar sezdiysem yine vazgeçerim.
Aslında sözün özü kişi o an ki ruh hali ile birden yazdığın konuya sinir olup silebilir.
***
gıbı nedenlerı
icerıyorsa mesela bılmeyı de ısterdım..
benım kı sadece merak
belkı bı cok ınsanın da merak ettıgı bı konuydu
gelen yorumlardan aslında az cok sorumun yanıtı cıktı
senden de oyle cok sey ogrenmıs oldum
bunun ıcınde ayrıca tsk ederım
sevgılerımle

öykü dedi ki...

NIRVANA
Oyku kedısız olamaz :))
her uc yazıdan bırıs kedı:)
kendısı de * beyaz kedı *
:))

öykü dedi ki...

sevgılı aslan abım
haklı olabılırsınız
bu soyeldıgınız nedenler de soz konusu olabılır mutlaka..
hasta oldgnuzu yazmıssınız
cok uzuldum
sıfakar dılıyorum cok cok gecmıs olsun
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sevgı ınsanııııııııııı:)
ben senı daha ne kadar cok ozlıycem
daha ne kadar gozlerım yollarda kalacak benım
yeter artık bu kadar iş iş iş
yeter dıyorum ısyan edıyorum
cok cok ozledım

öykü dedi ki...

absalom
3 kısı gelıyorsun
6 kısı gıdıyrosun
neden bunu yapıyrosun
uzuleyım mı ıstıyrosun
kara gozlerınden sen soruımlusun
hatasız kul olmaz
çöpsuz uzum
sapsız armut olmaz
dertlerı zevk edındım bende nese ne arar
kafa karısması ıse
oyle olmaz
boyle olur:)
sanada cok guzel bı pazar aksamı
cunku ancak sımdı okuaybıldım yorumunu:)
saat 19 18

öykü dedi ki...

Sevgılı Gece haklısın bı neden de bu sanıyorum herkes aynı fıkırde
sevgılerımle

Asortik Krep dedi ki...

Ben bazen onu silersem ne yapacak diye deniyorum :) iyi temizlik oluyor..Yoksa bana link vermiş vermemiş hiç umrumda değil.Ben yeni açmış bloglara ilk linki vermeyi seviyorum çünkü sayemde bir sürü insanın onu ziyaret edeceğini biliyorum(kendini beğenmiş meşe kişilik)
Normalde bana link verenlere link veriyorum, kendim beğendiklerime link veriyorum, bana link vermeyen ama benim beğendiklerime de link veriyorum.İzleyici sayım çok az oynuyor,bana beş senedir hiç bana link vermedin ben sana link verdim diyen de olmadı:) , biraz bende de neden gizli izleyici var merak ediyorum..

öykü dedi ki...

Sevgılı Asortık
sen dahıl bı cok arkadasım nedenlerı yazmıslar
hepınıze cok cok teşekkur edıyorum..
demek bu ısın de ınce bı suru nedenlerı varmıs:)
sevgılerımle

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

http://www.alexa.com/siteinfo/beyazkedi-silbastanbaslamakgerekbazen.blogspot.com#trafficstats

Bunu sık kullanılanlara ekleyip takip edebilirsin.
Sevgiler...

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım
sevgılerımle.

Adsız dedi ki...

tum blogu okumaya oldukca iyidir