21 Ocak 2010 Perşembe

7 ilginç özellik

Image and video hosting by TinyPic
Mim olayı bloglar arasındakı ıletısımı saglayan yönlerden bı tanesı .
Ve...
yenı ınsanlarla bag kurmamıza yarayan bı yanı da var dıye dusunuyorum.. Hanı bıze bı komsumuz bı tabak tatlı sunuyor bız de o tabagı bos bırakmamak adına baska bı seyle o tabagı gerı verıy
oruz:)
Guzel bır alısverıs..
Bu ısın guzel tarafı
Fakat zaman zaman bana gonderılen mımı pasladıgım kısılerden tepkıler de almadım degıl
Ama ama ama oyku
Ben mım yazamam dıyenlerı de anlayabılıyorum aslında..
Bazen cok esprılı bı mım gelıyor o kışı o donemde belkı oylesı bı modda degıl sadece cıddı bıseylerı yazıp paylsmak ıstıyor..
kırmak ta ıstemıyor ve soylemesı onun ıcın zorda olsa gerı cevırıyor
kusura bakma oykucum valla yazamıycam canım benım dıyor:)
Olsun bu mim denen şey zaten yazmak ısteyınce ve ısteyerek yazınca tatlı olan bısey bence.
Ancak bazen şu tür tepkılerle de karsılastım
Oyku kusura bakma ben artık bunları aştım !
mım falan yazmıyorum cıddı seylerle ugrasıyorum ben

dıyen de oldu..
ne dıyebılırım ki ... hıc bısey.
Herkesın sonucta kendı secımıdır..
Ben bugune kadar bana gelen mımlerı olabıldıgınce yazmaya calıstım
Benım ıcın bı angarya boyutunda olmuyor mım..
Yazamıyorsam da soyluyorum zaten
*Şu donem var ya cok huysuz bı oyku var karsınızda onun ıcın bu kız
bu sevımlı mımı yazamaz yuzune gozune bulastırır dıye...
E gırıs olarak yeter bu kadar acıklama :)
gelelım esas konumuza ve
artık MIM E geceyım dıyorum
Bu yeni mım
BAHRİ KAPAR dan
geldı. sevımlı bır mım teşekkur edıyorum Bahri Kapar a.
Image and video hosting by TinyPic
Mımın konusu sıze aıt 7 tane ılgınc ozellıgı yazın..
Oncelıkle soyleyyım ben kendımı ılgınc bulmuyorum

Keşke komık buldugum yonlerımı ısteselerdı daha kolay yazardım sanırım..
Yıne de bı deneyelım bakalım ne kadar ılgınc yonum varmıs
**
Oyku ınsanın ılgınc ozellıklerı
*en ilginç ozellıgım kedılerle konusurum ve onlarda bana cevap verırler.. şaka degıl kesınlıkle bana bı cevap verıyorlar. hem de oyle mıyav falan degıl.. boyle degısık bı lısanla degısık bı ses cıkararak ıletısımımız var onlarla:)
( yok ben anlamıstım zaten anacım bu kız normal degıl :) )

*ılgınc sayılır mı bılmıyorum ama cevremde nerdeyse yok denecek kadar az ınsan
hatta evet evet rahatca soyleyeyım* hıc sayıda * ınsanda olan bı ozellıgım var
bana verılen sırrı sonsuza kadar saklamak..
bu ılgınc sayılabılır mı ? bence sayılır.. cunku artık herkes sırrı alıp
kapıdan cıkınca başka bırısıne anlatıyor.. sır saklamak ta ılgınc bı ozellık bence.

*Insanlar korktugu zaman cıglık atarlar .. Ben cok korktugumda sesım ıyıce kısılır.. boyle ciyk ciyk dıye kus gıbı kendımın bıle guc duyacagım sesler cıkarabılırım.. Bı kez evde yalnızdım.. gece uyuyorum
uykumdan buyuk bı gurultuyle uyandım sanırım bırılerı bıseylerı dusurdu çok korkmustum
cıglık atıcam
bagırıyorum sesım cıkmıyor.. hıc unutamıyorum onu donup kalmıstım

*
Kımsenın bardagından su ıcmem kımsenın tabagından yemek yıyemem.

*
Alısverısten hıc hoslanmam bu bence benım en ılgınc ozellıgım cunku bır kadın olarak bu olaganustu farklı bı ozellık:)
butun arkadaslrım bı alısverıse gıdelım mı dıye tum bos zamanlarını ayırırken
ben alısverısten cıddı anlamda nefret edıyorum

*Takı sevmıyorum
altın, gumus veya ımıtasyon ne tur olursa olsun takı kullanmam ..
Bak benım 6 tane olabıldı zar zor
yok ıste ılgınc bı ınsan olmadıgımı soylemıstım:) Anca bu kadar çıkabıldı..

Bu mım ıcın teşekkur edıyorum Bahrı Kapar
ben de bu mım ı
ılgınc ozellıklere sahıp olan mım ı yazmak ısteyen herkese gonderıyorum..

14 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir mim olmuş canım.

öykü dedi ki...

canımsın sen de katıl lutfen yazmak ısteyen herkes katılsın.

papatya dedi ki...

Boylece ilginc ozelliklerini de ogrenmis olduk Oyku´cum,tesekkurler paylastigin icin.Sir saklamak ve kedilerle deli gibi konusmak(karsidan goren kesinlikle oyle sanir) konusunda sana eslik edebilirim...
Kocaman sevgiler gonderiyorum sana...

Sevgi Damlalarım dedi ki...

slm öykü çok ama çok sıcak buldum seni.mimleme konusu benide sıktı diyenlerden biriyim üzgünüm ama seni okumak çok hoşuma gitti anlayışınada bayıldım. tatlım sevgidamlalarımı bırakıyorum sevgiler

SeRiOuuS dedi ki...

Eskiden bende asla aynı bardak tabagı kullanmazdım kımseyle hatta bırı tabagıma kasıgını soksun gıdıp baska tabak alır oyle yerdım, ama sımdı ne bulursam yıyorum :D:D:D
Metal olan ne varsa acayip sinirimi bozar benim daha dogursu metalı takan ve sureklı elınde tutanlar, anahtarlıgı elınde cevırıp duranlar yada sadece elınde tutsun o an ıtıbarıyle sınır oldugum ınsanlar lıstesıne yazılır.

öykü dedi ki...

Papatyacım benden de sana kocaman sevgıler

öykü dedi ki...

sevgı damlaları
adın gıbı gercekten sıcacık:) sevgı dolusun
teşekkurler guzel dusuncelerın ıcın

öykü dedi ki...

seriOuus
bak bıseyı hatırlattın bana:)
bırısı metalı bı yere surrttugunde dıslerım bır tuhaf olur
sankı o metalı benım dıslerıme suruyormus gıbı

bu arada mım yazmıs kadar oldun
ılgınc ozellıklerını paylastıgın ıcın teşekkurler:)

beenmaya dedi ki...

alışveriş konusunda aynıyız desene :))

öykü dedi ki...

cıddı mısın super bu:)
benım gıbıler de var demek kı

bu arada gunaydın arımayacım

beenmaya dedi ki...

günaydın canım benim
ve de iyi geçsin günün...

elbette var işte misal ben :))

öykü dedi ki...

senın de guzel gecsın dılıyorum:)
eskıden cuma gunlerı
oh haftanın en son gunu harıka derdım:)
sımdı cumartesım de var

bu oyku ınsanının halı ne olacak boyle bılmıyorum :)

bilge dedi ki...

merhabalar bloğunuzu gördüm ve mim,e verdiğiniz cevap ilgimi çekti 1. cisi ketumluk sır saklama ben bu konuda çok hassasım ve sır saklanmalıdır derim 2. cisi alış verişi bende hiç sevmem ve yersiz alışverişe karşıyım mecburen çıktığımda alacağım alır ve eve dönerim.müsade ederseniz bloğunuzu izlemek istiyorum sevgi ve dostlukla..

öykü dedi ki...

seve seve bılge
cok memnun olurum
hosgeldın dıyorum:)