14 Ekim 2009 Çarşamba

nerde boynu bükük bi kedi görsen emin ol yanındaki öyküdür:)


Beni tanıyanlar biliyor ..
Bı yanım cocuk benım..
kedılere kopeklere olan duskunlugum cocuklugumda ne ıse yıne aynı oranda hatta buyuyerek bugunlere tasındı..
Oglende yemege cıktık bız:)
Ustumde bı elbıse var
topuklu ayakkabılarım
Gün ıcınde bı toplantıya katıldıgım ıcın bugun şık gelmıstıM:)
(Genelde eger ımkan varsa spor gıyınıyorum ..Ve coklukla pantolon..)
Sımdı efenim bendenız:)
Oglen saatlerınde yemege cıktım yanımda da bırılerı var.. Gıdecegımız restaurant oldukca yakın
Yurumeye karar verdık oraya kadar sohbet ederek yuruyrouz..
E öyku bu !
gozlerı radar gıbı kedı yavruları soz konusu oldugunda
Sen o şirin şey bı kaç adım sonrasında bı duvar dıbıne sınmıs
urkmus gozlerle
sevımlı bı sıncap gıbı bakmaz mı bana dogru bana dogru :))
Ah !
Oyku ne yapar bu durumda
Evet:)
bıldınız unutur ustundekı kıyafetlerı
gıder o kedıyle bırebır ılgılenır yere dız coker ve corabı da kacar:)
Neyse efenım:)
kacık corabın caresı var donuste aldım bı yerden ve sorunu çözdum
Çözmesıne ama epeyce bakısa maruz kaldım acıkcası:)
Sanki acaip bişi var
Ya anlamıyorum ne var yanı
Bı kedıyle ılgılenemez mıyız:)
Allah Allahhhh :))
Not ; Resıme o kedıyı ben kopyala yapıstır yaptım:) guzel olmus ama dımı

30 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi şans getirecek sana bence.. kedi seven bunlara seve seve katlanır zaten :)

öykü dedi ki...

Onlara butun coraplar feda olsun:)

Unknown dedi ki...

Canım benim yine masal gibi anlatmışsın sana olan hayranlığım günden güne büyüyor senin kedilere olan düşkünlüğün gibi:))Kucak dolu
su sevgiler öpüyorum...

öykü dedi ki...

Deryacım hep guzel yorumlarınla
guzel enerjınle yanımdasın
cok tsk edıyorum canım benım
sevgılerımle

IŞIL dedi ki...

Hayatımızı içimizden geldiği gibi yaşamak,çok az yaptığımız şeylerden biri,yüzünü güldürüyorsa bir kedi,yüzlerce çorap feda olsun sana ÖYKÜ :)

öykü dedi ki...

Isılcım:))
kocaman sevgıler sanada

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Öykücüm resme bakıp bi rüzgar yüzünden firikik verdiğini filan düşündüm niyeyse :))
Kedi sevin çorabınız kaçsın,yeni çorap alın,çorabı satan kazansın,üreten kazansın.
Kedi sevin ekonomiye can verin :P

öykü dedi ki...

Kuzguncum:))
Kedi sevın ekonomıye can verın:)
tuttum bunu

Adsız dedi ki...

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil e nossa luta contra o comunismo. Abração

uzmanamator dedi ki...

resim sper olmuş ama hareket on numara dün akşam ben de iş dönüşü minik elacığımı aldattım minik bir yavru kedicikle elimdeki poşette yiyebileceği bi tek ekmek vardı kopartıp verdim en yumuşak yerinden anneciği hemen koşarak geldi biryerlerden huzurları kaçmasın diye uzaklaştım ama arkamı nüp dönüm kontrol ettm minik benim verdiğim ekmeği yedi nasıl mutlu oldum :)
Bakman lara aldırmadan şuncağızlara bir damla hayat vermek bence on numara bir hareket seni tebrik ediyorum inşallah sana şans getirir :)

öykü dedi ki...

şu bı gercek kı
sevgıyle yaklastıkca
sevgı buluyrosun ve sansın da bol oluyor:)
tecrubeyle sabıttır..
sana da guzellıkler dılıyorum sevgılı uzmanamatör

meltem dedi ki...

-nehiiiiiiiir; bırak kızım şu kedinin kuyruğunu, kızııım, mıncırma şu hayvanı, bak kime diyorum aaaaa!!!!
-ama anneciyim öykü abaaam da öyle yapıyoooyy, ya bana ne ben öykü abbaamla gitcem:(

öykü dedi ki...

nehırcımmmmm canım benım
gel sen oyku ablana bız senınle bırlıkte dolasıcaz artık
meltemcım
nehırı ozledıkce bana ugrarsın:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

canıımmm, yüreğinin güzelliğinden kediler sebeplenmiş yine :)) öperim o güzel yanaklarından, foto süper olmuş.. özlemişim seni...

Unknown dedi ki...

ben çocukken iki kuzenimi kedi tırmalamıştı ve karından 9 adet kuduz iğnesi yaptılar ondan hiç yaklaşmam köpeklerden se cidden korkuyorum:(((karşıdan köpek gelirken mesela kamyon önüne atlayabiliyorum

Unknown dedi ki...

hele ki yavruysa kim kayıtsız kalabilir ki :)

öykü dedi ki...

Erdemcım ben de senı cok ozledım
canımsın

öykü dedi ki...

bahar sen benım cocukken kac kez tırmık ısırık yuzunden kolumdan tutuup tutup kuduz asısına goturuldugumu bı bılsen:)
ama yıne de yıne de
vazgecemem onlardan::)

öykü dedi ki...

fundacım sanırım
hıc kımse kayıtsız kalamaz:)
olaganustuler

Unknown dedi ki...

hehehe... ben ve sevgilimde nerde kedidir köpektir görsek üstüne tünüyoruz valla...
çok güzeller ama, dayanamıyor insan...
hele "sekirge" dediğimiz kafası sevildiğinde seken bi çocuk varki evin yakınında...
aman aman... çok güzel :D

öykü dedi ki...

Seme desene
sızde bendensınız:))
aynı aıledenız:)
sevgıler

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca yazmadan edemedim. Malesef köpekleri çok sevsemde kedilere bir türlü yaklaşamıyorum. Sevmediğimden değil inanılmaz derecede korkuyorum. Ailemde ben ve annem dışında ki keza çevremdeki çoğu kişi kedileri çok sever hemde ne sevmek nedense bütün kız arkadaşlarım inanılmaz kedicilerdir çekim yasası işte. Ben yaklaşımıyorum bilmiyorum geçmiş hayatlarımdan birşeyler taşıyorum galiba. Diyeceğim o dur ki iyi varsınız sen ve senin gibi kedileri seven ve devamlı besleyen kişiler. Sizlere hep dua ediyorum. Bende beslemeye çalışıyorum, yemeği 5 metre uzağına koyup sonra gelmesini bekliyorum yemeği yemeye başlayın şükredip yoluma deam ediyorum, biraz uzaktan ama varsın öle olsun artk.

öykü dedi ki...

Yıgıt cok guzel yazmıssın..
bı hayvanseverle tanısmıs oldugum ıcın ben de cok sevındım sımdı..zaten onlara zarar verebılen ınsnaları anlamam mumkun degıl
ve onların ıyı ınsanlar olduklarına da ınanmam mumkun degıl
hayvanları sevmeyen ınsanları da sevemez benım gozumde..
cok tsk ederım guzel dusuncelerın ıcın

Adsız dedi ki...

I inclination not acquiesce in on it. I regard as nice post. Especially the designation attracted me to read the unscathed story.

Adsız dedi ki...

Amiable dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

öykü dedi ki...

So I am very glade to help you

Adsız dedi ki...

Gooԁ post. I leаrn something totally new аnd challenging
on siteѕ I stumbleupon on a dailу basis.
ӏt's always exciting to read articles from other authors and use something from other websites.

Check out my weblog ... find People

Adsız dedi ki...

Hurrah! After all I got a webpаgе from where I know hοw to genuinely
obtаіn helpful information regarԁing my study anԁ knоwledge.



Here is mу ωеb site ... Shirokane.Oyac.Info

Adsız dedi ki...

I likе the helpful info уou proѵide for your articles.
I wіll bookmarκ уour weblοg and take a loοk at agаіn hеre fгequently.

I'm quite certain I'll bе іnfοгmеԁ plenty of nеw
stuff гight гіght here!
Best of luck for the next!

Τakе а look at my web sitе -
Bauchmuskelübungen

Adsız dedi ki...

It's truly very complicated in this busy life to listen news on TV, so I only use the web for that purpose, and obtain the latest information.

Here is my page chatroulette