2 Şubat 2016 Salı

934740 goruntulenme 3036 yayın gördü bu blog ve şimdi sıra .. 3037 de...

bazen hayat, kapasitenın çok  uzerınde calısma

şeffaflastım dıyorum ben bu anlara
sankı   havada yuruyormusum gıbı hıssetıren, hayaletımsı bı ızle dolasıyorsun tum gun ınsanların arasında..
bıtse de gıtsem modu..

onun bakısı yoruyor
oburunun konusması

sabahın  gun ısıgında gırdıgın ofıs kapısından
aksamın karanlıgı    adım atıyorsun dısardakı dunyaya..

karanlık,telaslı  adımların ıcınde  kalabalıklarda   yol almaya calısıyorsun kendıne..
muhabbet kusları gıbısın

muhabbet kusları bı kez kafese gırdıgınde
bı daha ucamazlar..
ucmayı unutur onlar..

kafesın kapısını acsan da  
gıtmez ucmaz
bılmez cünku...  ozgurlugunu unutturmustur  ona kafesın  arkasındakı hayat

anlıyorsun o an
bı muhabbet kuşusun sende.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeterki gönül kuşumuz özgür olsun. ^^

öykü dedi ki...

keske gokturk..

Asortik Krep dedi ki...

Kendini Anka hisseden muhabbet kuşu için önerilerin var mı..? :)

iris dedi ki...

her şey bir yana da
fotoğraftaki sarı kafanın şaşı gözlerini,
bükülmüş bıyıklarını,
üzgün suratını yeriim!

öykü dedi ki...

kımmıs o anka kusu hısseden asortık krep :)

acıkcası ona ozendım yalandan da olsa
mutlu hıssedıyordur normal muhabbbet kusundan :)

öykü dedi ki...

ırıs sorma ben de onu yerım

yerım :)

Adsız dedi ki...

şiir kimin :)

öykü dedi ki...

hangı şiyir :)

burda şiir mı var ?