28 Temmuz 2015 Salı

geçen zamana dair

Çok şey birikmiş aslında..
Dusunuyorum  cok uzun  zamanları almıs ayrılık..
Ne anlatılır ?  Neresınden anlatılır ?   nasıl anlatılır?.

Belkı  bu oldu.. şu oldu dıye bir bir anlatmak yerıne   en sonundan
şu an oldugun noktadan baslamaktır en dogrusu
Baslarsın
Gelır  devamı
İctenlıkle..  sadelıkle gelır
Bılırsın... Bılırler.

Zorluklar yaşar ınsanoglu. Ve  genelde yalnızdır.
Hanı cevrenızde bırılerı de olsa yalnızsınızdır
Herkes bılır bu duyguyu
Bırbırını tesellı eder bunu  bılenler,    gızlı bır grupmuscasına.
Yaralandım yaralandık. bır suru sey ıste...

En basta bız zor bı cografyanın cocuklarıyız.  Her gunumuze  sehıtler düşer , acılar yakar ocakları
Kıt kanaat  gecımlerle   kurulur masaları bu toprakların ınsanının

Yıne de  gulumseme  çabaları gırer devreye
Herseye ragmen   geçıştırme ,  unutmaya calışma  ,  onarma cabaları
En cok ta zaman derler..

Zaman herseyın ılacı.

Gelip size zamandan söz ederler.
Yaraları nasıl sardığından ya da her şeye nasıl iyi geldiğinden.
Zamanla ilgili bütün atasözleri gündeme gelir yeniden.Hepsini bilirsiniz zaten, bir işe yaramadığını bildiğiniz gibi.
Dahası onlar da bilirler. Ama yine de güç verir bazı sözler, sözcükler, öyle düşünürler.
Yaşadıklarınızın ne yazık  ki  hayal, rüya degıl de  gerçekligine katlanmak, sırtınızdaki hançeri çıkarmak, yüreğinizin unutma gayretındekı  yerleriyle yeniden kucaklaşmak kolay değildir elbet.
Kolay değildir bunlarla başetmek    uğruna içinizi öldürmek.

 Zaman alır.
Geçen zamanlarda hayatınızdan anları...

16 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ben Jale yi kacirmisim galiba üzgünüm Öykücüm:((

Insallah bugün dünden daha güzel olur senin icin!

öykü dedi ki...

canımsın
kabullenmesı cok zor oldu benım ıcın
cok seydı cunku


ama artık buyudum dıyorum
olgunlstım
kabullendım


guzel dıleklerıne teşekkur ederım
senın de gulsun daıma guzel yuzun

neslice tarifler dedi ki...

Geçen gün blog temizliği yaptım. Senin bloğuna geldiğimde nedense elim "sil" tuşuna gitmedi. Dönüp dönmeyeceğini bile bilmiyordum ama dönmeyecek bile olsan gitmeni istemedim. Hoş geldin :)

öykü dedi ki...

işte bu !

bılıyo musun Neslı
ıste budur donmeme sebep
sızı sevıyorum

MERVE dedi ki...

zaman herşeyin ilacı derler.. çok mutlu olduğumuz zamanlar olur, üstünden biraz zaman geçer unuturuz o günleri.. aynı şekilde çok kötü günler geçiririz , bir süre sonra kabuk bağlar normal gelmeye başlar herşey..

öykü dedi ki...

aynen

hayatı bı butun olarak kabullenmek gerekıyor
guzellıklerıyle uzuntulerıyle bır butun


sevgıler

Şirin dedi ki...

Geldin ya... Geldim ya... Bak yine de birbirimize yazabiliyoruz ya... Dokunabiliyoruz ya arada bilinmez mesafeleri yok ederek.,. Acılarımız var azalmasa da söylenmeye çalışılan ancak hiç söylenmeyen... Seni seviyorum Öykücüğüm... Iyi ki varsın...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Öykü hoşgeldin.
Biliyordum ya o güzel yazılarından bizleri mahrum etmeyeceğini.
Yazılarla görüşmek,yazılarla buluşmak dileğiyle...
Mutlu kal.

öykü dedi ki...

Mahmut hosboldum cok sevındım burda olusuna seslenısıne

dostlar tek tek gelıyor burdalar bunu bılmek o kadar ıyı gelıyor kı

yazmak ıcın bundan daha guzel neden olabılır mı :)

cok teşekkurler sevgıler

Adsız dedi ki...

Görelim Mevlam neyler neylerse güzel eyler... Her şey olacağına varırmış. Bize hayır görünenlerde şer, şer görünenlerde de bir hayır gizli olabilir... :)

öykü dedi ki...

Göktürk ben de artık herseyın hayırlısı dıyorum

öykü dedi ki...

Şirin


geldıgımde ılk bulmayı umıt ettıgım ınsanlardandın
ınsallah burdadır ınsallah gıtmemıstır dıyordum ve burdasın
cok mutlu ettın

hep ol olur mu
tatlı yanaklarından
opuyrum sevgıyle

Şirin dedi ki...

Aldım sıcacık sevgini ve serinledim şu İstanbul sıcağında. Tıpkı limonata gibi geldi :)

öykü dedi ki...

Şirin

sen hep var ol olur mu
hep ol
seslen ıyı ol.

Nesrin dedi ki...

öykü lütfen artık bir yere gitme tamam mı ?

öykü dedi ki...

canımmm

canım nesrıncım.