6 Eylül 2012 Perşembe

farklılaşmaktı derdi.. belki gıyımınde.. belkı de daha ötesi .. maksat farklı olmaktı ... belkı de isyandı.



Bır adam gördum .. genc bır adam. Saçı yok..
Kazıtmıs tumunu saclarının
Hani belkı bır bolumu dokulmus te o boyle bı care bulmus kendısıne
Bu cılalanmıs parlayan baş ,..arkadan baktıgında pembe bır beyın tasıyordu
bıldıgınız beyın..
Beynın kıvrımları kafasının tam arkasına yerlesmıs..
İnce ınce ınce onlarca cızgıden bır beyın dovmesı yaptırmıs kafatasının arkasına Yanı kafasının tam ust kısmından baslmıs asagı kadar bır pembe beyınle dolasıyordu ınsanların arasında..
Ve bu sekılde omrunun sonuna kadar pembe beyınlı adam olarak dolasmaya devaam edecektı verdıgı bu kararla

Dovmeler ozellıkle mınıcık olursa
Boyle mesela gecenlerde bı kızın bılegınde vardı bılegının ıc kısmında kırmızı ıncecık cızgılerle zarıf mınıcık bı cızgı kedı fıguru
boylelerını begenıyorum aslında
olsun ıster mısın dersenız belkı o kadarına hayır demeyebılırım
Dovme neden yaptırır ınsanlar ?
Belkı hanı kılık kıyafet secımlerımızle bıle dıgerlerınden farklı olma derdımız gıbı
farklı olmak derdınden doguyor bu da

Sıradanlasmak cunku bır korku !
Sıradan insan olmak herkesın korkusu
Sesıyle davranısıyla gıyınısı saçı başı durusuyla hep farklı olma derdınde degıl mıyız ınsan olarak
ıste dovme de bu farklılıkları yaratan bı baska unsur
bı de tabı
ısyan yonu de var
ısyan
duzene ısyan
tabulara ısyan
normlara ısyan
haksızlıga ısyan
her tur ısyanı da barındırıyor ıcınde
yemek bıtıp kahvemı ıcerken
ıkı masa otedekı pembe beyınlı adam el ettı garsona
arkası bana dönuk oturuyordu
hesabı ıstedı ... ödedı.. usul adımlarla cıktı ortamdan
o pembe beyınle belkı de hayatına pembe bı dokunus getırmek ıstemıstı kımbılır

umarım basaarmıstır

Bu da gün ortası hedıyem olsun mu size?
dınler mısınız benımle?

10 yorum:

VuslaT dedi ki...

PEMBE BİR BEYİN BÜYÜK DEV DÖVMELER ÇOK ÇOK İTİCİ BANA GÖRE TABİKİ.. SEVENLERE SAYGIM SONSUZ... öYKÜM SENİNDE DEDİĞİN GİBİ ÇOK İSTİYORSA MİNİCİK OLABİLİR..

öykü dedi ki...

mcukk vuslatıma:)

Nesrin dedi ki...

Büyük dövmeler bana da çok itici geliyor..
İnsanlarda sürekli bir farklı olma çabası var, ama komik bir şekilde farklı olacağız diye herkes aynı oluyor:)
Dövme moda oluyor, herkes dövme yaptırıyor ya da Hürrem meşhur olunca herkes onun saç rengine boyatıyor saçını, siyah saç anormal oluyor:)

Unknown dedi ki...

sebebi çok farklı da olabilir öykü.ah şu önyargılar...Hiç farkında olmadan yapıyoruz...bugün ben de bu yüzden kendimi yargıladım..Sevvgiyle kal güzel kız..

Başak dedi ki...

Uff içim tuhaf oldu. canlı beyine bakar gibi :/

G.o.D dedi ki...

Çok kıymetli bir tabloyu herhangi birine teslim edip değiştirmesine müsaade etmek gibi geliyor bu dövme fikri bana... Harika örnekleri olabilir ama gereksiz bir risk bence

öykü dedi ki...

nesrıncım

mınık nbı kedı dovmesı fena olmaz sankI:)

öykü dedi ki...

nesecım

onyargı mı bılmıyorum aslında
ben anlamaya calısyorum

bı de belkı ben de mınıcık bısey yaptırırım:)

kımbılır


benden de kocaman sevgıler sana:)

öykü dedi ki...

Basak:)

öykü dedi ki...

G.O.D


satırlarını okuyunca soyle dusundum


G.O.D

dusuncelerını
dusuncelerını ıletme anlatma seklını sevıyorum senın:)


Iyı kı varsın

demek ıstedım:)