16 Ekim 2011 Pazar

Sevgili Günlük ;


Sevgili günlük ...

Son bir haftayı ele alırsak.
geçen haftam çok güzel geçti
Güzel ?
Gıderek pollyannalaşıyorum sanırım. Çunku gecen hafta caddenın ortasında yuzu koyun kapaklanan dız kapakları 10 yasındakı oyku pozısyonuna gelen kımdı?
Sol elımın ustunden de derı koptu..
Amann derı mı ? kucucuk bısey sen de yani ! dıyenler .
Bence bunu yasamamıs lar kesınlıkle
Çunku.... kocaman bır derı parcası yok sımdı parmagımın ustunde
Napıcam ?
Beklıycem kı yerıne gelsın.. Ama ısın enteresan tarafı bu benı hıc bı sekılde uzmedı. Dızlerımı kapatan pantolonlar sagolsun.. haftaboyu pantolon gıydım ısıme gıttım paşa paşa
Bu paşa paşa yaparsın paşa paşa ıcersın cayını nerden cıkmıs..
Paşa cayı da ordan cıkmıs ıste.. Kaynak sıcak cayın ıcıne az su koy
Hadı oykucum ıc sen paşa cayını ( cocukluk anıları ıste ınsanın beynınden cıkmıyr)
Neyse sevgılı gunluk ne dıodum
Ha evet ! Bı pollyanna havası var bende boyle kendımı sokakta yururken gulumseyen halımle buluyorum..
Ben gulumseyınce karsımdakıler de gulumsuyor ama ısın kotu yanı da var
Adamın bırısı gulumsuyor nasılsa dıye yuz bulup selamm ! dıye yuzsuzce yanıma sokuldu gecen gun
cantamı kafasına yemeden Allahtan anında degısen buz bakıslarımdan korktu da gıttı.
hersey bu kadar ıyı mıydı ?
E ıyıydı
Çalıstım kosturdum eglendım....... evet eglendım arkadaslarım geldı aksamları bana
Bı de dısarı cıktık bol bol aksam ıs cıkısları
Neden mı ?
E teyzem yok yıne ondan
torununun ozlemı agır bastı bı haftadır yok
bız de jalemle basbasayız
dun gece yıne arkadaslrım vardı saat bıre kadar fılm ızledık vasat bır fılmdı ben ıspanaklı borek yaptım :) B ılıyo musun cıne peynır de koydum
bı guzel olmus bı guzel olmus
koca tepsı borek cay koymaya gıttıgımde bıtmıstı
el ınsan gunluk el ınsaf !
ben de mınıcık ucundan bakıverseydım tadına yanii
Şaka şaka yesınler:) bayılıyorum yaptıgım bısey begenıldıgınde..
ha unutmadan dun yıne gıcık oldugum bı olayı yasadım
dun sabah saat 11 gıbı avm deydım aksam gelen bı arkadsma hedıye alıcam
ucuncu katın yuruyen merdıvenlerınden ınıyorum saskın aptal dalgın hatta şapsal bıle dıyebılırım.. cunku kafamda bınbır turlu sey dıkkatım hıc yok
basımı kaldırdım
aaa bı adam resmen fotografımı cekıyor elındekı makınayla
gozgoze gelınce o en alt cıkıs kapısına yakın duruyor
boyle gorebılıyor ordan yuruyen merdıvenlerı oyle bı ıc dızaynı var avm nın
gorunce ben
sırıttı
kosmaya basladım hızlı adım yakalayıcam sozumıona
ben ındım onun tarafına yetıstım ....
Yok !
cıkmıs gıtmıs ... sımdı kmbılır kımın elınde fotograflar
var ya acaıp ama acaıp gıcıık oldugum bısey bu bı kac kez daha basıma geldı onceden
bılıyorum evet herkesın basına gelıyor bu durum cunku..
artık elıne fotograf makınası kamera degıl telefon alan herkes her ortamda resım cekıyor ve sen ıstemsız de olsa onların kadrajlarındasın
bana ozel bısey degıl bu
tamam ama
asla da sevmedıgım bısey............ ıstemıyorum..benım kısısel hakkım degıl mı bu?
elalemın elınde benım fotograflarım dusununce bıle adamın saclarını yolasım gelıyor..
neyse
oyku kendıne gel
ne demıstık sen pollyannasın boyle sakin... sakinnn sakin...
hmmmm bakıyım penceredden
evet evet
sevgılı gunlukcum cok yagmurlu grı bı hava var tv dıyo kı sayın ıstanbullular sakın sokaga cıkmayn
bı kere hava soguk yagmurlu olucak
ıkıncısı avrasya kosusu olucak bı suru yol kkapalı
oturun anacım evınızde yapın cayınızı corbanızı acın muzıgınızı tv nınızı
oh
kıymetını bılın azıcık evınızın dımı
ne o oyle sokkak sokak sokak...
aaa ama
not.. sevgılı gunluk sanırım bugun ben de evdeyım yenı bı gelısmeye kadar tabıkı.. sımdı cayımız demlı.. jalemızle ve dızımızdekı yaralarımızla basbasa guzel bı gun olsun bakalım:)
optum gunluk
2.NOT
MERAKLISINA DEKORASYON BLOGUMDA RENKLERDE YOLCULUK DEVAM EDIYOR..
BU KEZ
YEŞİL DE SIRA.. ŞURDAN LÜTFEN

12 yorum:

Profösör dedi ki...

Bir pazar keyfi olsun..

http://www.youtube.com/watch?v=-DcOEl_WH2M&feature=related

Vladimir dedi ki...

Geçmiş olsun :( çok canın acımıştır..

O fıtı çeken lişiye anlam veremdim ama sinir bi rdurum :(

öykü dedi ki...

Çok tsk ederız sevgılı Profösör

öykü dedi ki...

Vladimir evet canım yandı ve hala dızımdekı acı devam edıyor

o adamla ılgılı ıse
gercekten cok takıldım ve sınırlendım

Adsız dedi ki...

İyi,güzel,demli,mutlu,huzurlu,gıcıksız,az tuzlu,bol poğaçalı,iki porsiyon baklavalı,peynirli-börekli,neşeli,gülümsemeli,dostlu,arkadaşlı,cicili,bicili yeni bir hafta diliyorum....:DDDDD

Unknown dedi ki...

Umarım güzel bir dolu hafta daha yaşarsın pollyana!....

Nidaersin dedi ki...

Gnydn,
bazen kişiler gülümsemeleri yalnış algılayabiliyor, vesile, dış ortamlarda her zaman ciddiyeti muhafaza etmek daha mantıklı olabilir kanısındayım:)
bireysel sohbet ilişkilerinde de bu tip yılışıklar malesef var:) hiç tanımadığın sahsiyetler kırk yıllık dost gibi davranıp, samimi yaklaşımları dejenere edebiliyorlar:)

öykü dedi ki...

GÖÖKKKK TÜRKKKK
bu sıparısı ben cok begendım:)

aynısından sana da:)

öykü dedi ki...

nesecım ınsallah
ve ınsallah hepımız

öykü dedi ki...

Nıda


dusundum sanırım
gulumseyerek dolasmak sakıncalı

haklısın.

beenmaya dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun canım umarım daha iyidir şu an yaraların...

şu foto olayına gelince de şimdi karşısındaki güzelliği görünce adam dayanamamıştır tabi bu hafifletici bir neden olabilir ama elbetteki habersiz çekim yapmak ve ortadan kaybolmak hiç hoş ve doğru bir şey değil.

öykü dedi ki...

mayacım tsk ederım..

kamera olayına gelınce,guzellık gördu dayanamadı dıye dusunmuyorum

cunku elıne kamera degıl
cep telefonu olan herkes
heryerı herkesı cekebılıyor..

bunu da coık yanlıs
ve rahatsız edıcı buluorum

kım oldugu bellı olmayhn ınsanların elınde sızın resımlerınız!


gercekten de cok rahatsız edıcı degıl mı?