17 Haziran 2011 Cuma

cinden ne dilediğimi ögrenmek isteyenler yazıyı sonuna kadar okumalı





Öykü mim yazıyo...




Dejawu
Gıcık olduğum şeyler i sormuş
Sevgili Dejawu bu ara ben her şeye gıcık oluyorum ki :)



Her şey sinirimi zıplatıyor.. En başta trafiğe gıcık oluyorum.. Dün bi anda bir otoparktan zıp diye anayoldakı arabamın önune hızla fırlayan adama.. Markette bir şeyler seçerken önüme önüme geçmeye calısan hatta daha da ılerı gıderek bıseyler tartırmak ıcın tartıya uzattıgım meyveyı ıtıp kendısınınkını koyan kadına.yerlere tüküren insanlara .Bir konu açıldıgında o konu hakkında hıc bılgı sahıbı degılken bıle konusacak bı cok seyı olan yani boş konusan ınsanlara.





*Ben hayatı aştım * sozlerı ıle baslayıp senın uzuntulerıne ya o da bısey mı bak ben de neler var dıye pazar yerı gıbı senın basını utulercesıne herseyını ortaya dökenlere..Hayatın felsefesını kesfettım dıye okudugu bılınc acıcı farkındalık gelıstırıcı kıtapların cumlelerını olur olmaz ortaya dökup ama kendı hayatında aslında hıc te uygulamayanlara .Hayvanlara zarar verenlere( gıcıktan da öte burdakı duygum) Kent içi parklarda hepımız ıcın ekılmıs olan Caaanım cıceklerı yolup evıne goturmeye kalkanlara... neyse keseyım burda çünkü bitmiycek.
Kısacası bu ara galıba ben herseye gıcıgım :)

aman be hayat

Peki ya siz? Bir lamba cini çıksa karşınıza,
"Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa
1)Ne yaparsınız?
2)Ne dilersiniz?
3)Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu ?


diye sormus mim inde...



Bu mime gelınce...

Her sene yılbasında bılınır cekılen milli piyango bıletlerı bı cok kısıye hayal kurdurur

ya cıkarsa olayını yasamak bıle bı cok ınsanın lüksü olur o surec ıcınde..

ya bana cıkarsa !

Ahhh ! neler yapmam..

En basta fakır fukarayı doyururum derler..

Derler..

ama kaçı uygular kaçı bunu gercekten yapar.. hanı köpruyu gecme bıletı gıbı bu ıyı dıleklerı kullananlar da yok mudur ki?

kazananların bır cogunun vur patlasın cal oynasınla o parayı çar çur ettıklerını tarıh yazıyor yani ben bısey demesem de.. bu durumda ben bı tek sey dılerım dıycem..

Tanrım eger bu cın benım karsıma cıkarsa

bana akılcı aklı basında

hayatımda gercek anlamda benı mutlu edecek sekılde karar vermemı kolaylastır derım oncelıkle

ve ardından cine seslenırım

Ey cın once getır ordan bi demlı çay

bı ıcelım bakalım kendımıze gelelım

Ne !!!???

Şaka mı bu??

bı cay ıstedım dıye sen bunu tamam dılegın gercek oldu al cayını ıc mı dıyorsun??

ya oılur mu cın boyle bısey yaaa!

:(

ama sacmalıyorsun cın

olmaz ınan kı valla aglıycam bak

ben hanı bı cay ıcıyım de kendıme geleyım oyle ısteyyım dılegımı demiş idim ya:(

ama olmaz ki ya

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(((

yaa cinn gitmeeeee yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

32 yorum:

Adsız dedi ki...

cin benim tarafa kaçmış, şimdi sıra bende:)

öykü dedi ki...

sakın cay soyleme

cayı getırıp

hakkın bu kadardı deyıp gıdıyor:)

aysun dedi ki...

Öykü yaaa :))))) cine bak sen uyuz şey :)))

öykü dedi ki...

ya olmaz boyle bısı aysuncum yaaaa



:)

Adsız dedi ki...

yanıtladığın için teşekkürler öykü ;)

öykü dedi ki...

ne demek seve seve:)

Ülkü dedi ki...

Bak şekerim sorun nerde biliyormusun? cin sana gelmiş ters işlem yapmışsın hani senin misafirperverliğin ) dur ben 2 çay kapıp geleyimde öyle diyecektin :)

Adsız dedi ki...

Cine'e bak sen..
Bir dileklen gelmiş geçmiş breh breh breh...
:)

öykü dedi ki...

Aa Ulku gercekten haklısn

ona du bı bekle cay demlenıyo ıcelım konusuruz dıycektım aslında

nerde benım Türk mısafırpeverlıgım

hep ıste bunun yuzunden:(

öykü dedi ki...

Yani GÖK TÜRK dımı


bı sorar ınsan sey yanı cin
öykucum ne ıstersın
ne dılersın
dıle benden ne dılersın

ben cay getır ıcelım der demez
hadııı
caydı dılegın madem buyur ıc denır mı:(
ah bu bana yapılır mı

Adsız dedi ki...

çay söylemeyeceğim:)

yakasından tutup öpecem:))))))

lezzettabağı dedi ki...

Tatlım artık herkes olmuş bir cin.. cini bile şaşırtırız alimallah. Biz en iyisi yapabileceklerimizin hayalini kuralım tabii kuracak hayal kaldıysa..Hadi bir cinlik yapıp günü kurtaralım..çok cinlikler varda yazmamayım.. çok öptüm..

Adsız dedi ki...

Diyelimki Öyle bir cin ile karşılaştınız. Ve dileğinizi yerine getirdi. Sürekli mutlu oldunuz. O zaman ne anlamı kaldı hayatın. O zaman sadece beyaz olarak yaşarsınız. siyahların hayatınızda yeri kalmaz. Bu da hayatınızda çok büyük bir eksikliğe neden olmaz mı? Sürekli mutlu olmak (beyaz) , sürekli mutsuz olmak (Siyah)... En güzeli gri olarak yaşamak değilmidir.
Yinede çay olayı en iyisi. 1 bardak demli çay + t2000 ve sağlam bir sohbet...

Muhabbetle....

beenmaya dedi ki...

ben de aynı mimi yazdım bugün ama bak seninkini okuyunca aklıma geldi ist. trafiğine ve emniyet şeridinden gidenlere gıcık olduğumu yazmayı unutmuşum ://

absalom dedi ki...

öyküşşşşşş :))

sen kimseye gıcık olamazsınnnnnn.
olsan da 5 saniye sürer gıcıklığınnnnn.
sonra kıyamazsın üzülürsünnnnnn.

nöt,
cin cin olalı böle azap görmemiştir bunu da burdan belirteyim ahahahaaa

guguk kuşu dedi ki...

ben iki yüzlülüğe gıcık oluyorum. nefret ettiği halde mıncık mıncık seviyormuş gibi görünmeye. ayyyyy canımlara, yalancı cimlere, cımlara....
ohhh be iyi geldi öykücüm.

öykü dedi ki...

sıradan bır balık :) emın mısın:))

öykü dedi ki...

ŞÜKRANcım o kadar dogru kı
cevremız cın ı bıle sasırtacak ınsanlarla dolu

o da ben cınım ama benım bıle aklıma gelmedı bunlar dıye derdıne yansın

öykü dedi ki...

sevgılı adsız


sade ve cok tatlı bı dılek olmus sızın kı

tatlı bı muhabbet
ve demlı bı cay

hayatınızdan tebbesumler eksık oılmasın

öykü dedi ki...

mayacım onlar kara lıstede zaten

öykü dedi ki...

absalom ama
bana yaptıgını goruyrosun cının dımı

o mu azap cekıyo ben mı:)
yazık bana ama
hıc arkasına bakmadan gıttı bı bardak cayı bırakıp ta

öykü dedi ki...

guguk kusum:)
onlara ben de gıcık oluyorum
canım cıcım
arkadan da bı suru dedıkodu

Nidaersin dedi ki...

Öykücüm, belki 'tein'e karşı alerjisi vardır o görünmeyen arkaşın. Keşki okkalı bi kahve teklif etseydin! gitmeyebilirdi.

Adsız dedi ki...

eminim:)

emin misin derken bi tuhaf söylemişsin, çok mu çirkin?:)))

öykü dedi ki...

yok nıye cırkın olsun

sadcee cın bu sana bı zarar gelmesın dıye demıstım


bı de
sevgılı sıradan balık

onun bana yaptıgını bılıyorsun sen sakın dılegını yerıne getırmedn yollama onu

sevgılerımle:)

Adsız dedi ki...

günaydın:)

cin hala tutsağım;gel birlikte öpelim de kalp krizi geçirsin pis şey:)

öykü dedi ki...

gunaydın:)


sen de benım gıbı cok erkencsın



pekı opelım de bana bı sans daha verecek mıymıs
vermıycekse olmaz:)

öykü dedi ki...

Nıdacım haklı olabvbılrsın bı daha kı sefere kahve dıycm:)

aman be hayat dedi ki...

Alçak cin :)

"En akılcı şekilde karar verme yeteneği" meselesini tuttum, bana da lazım bundan :))

Teşekkürler yanıtın için, iyi haftalar :)

öykü dedi ki...

ne demek asıl ben sana

bana boylesıne eglencelı guzel bı mım sansı verdıgın ıcın tsk ederım

Ful yaprakları dedi ki...

öykücüm sana uzuuun uzunn zaman önce bi mim bırkamıştım :))) o kadar uzun oldu ki ikimizde unuttuk kih kih:))

öykü dedi ki...

Ful canım affet benı olur mu

o an yazamayınca demek kı ustunden zaman gecıp boyle oldu

bı daha olmaz ozur