9 Aralık 2009 Çarşamba

her yerde hayat aynen devam edecek bi süre sonra ...sadece bazı evler hariç!


Yüzlerine bakamadım.. Çocuk yüzlerdi onlar ..Gözlerınde kötülük yoktu..Pırıl pırıl gencecık.. ışıltılı masum çocuk yüzlerı..
Yüzlerıne
gözlerıne bakamadım..
Kimi daha aşk ı tanımamıs
Kimi yavuklusunu bırakıp gelmıs asker ocagına
Kimi evli 2 tane kuzusunu emanet etmıs guzeller guzelı karısına..
Bakamadım yüzlerine gozlerının ıcıne bakamadım..
Kaçıncı şehidimizi verdık bılenınız var mı?
kactır duşuyor bu acılar yureklerımıze..
ve her yenı bı acıda
yurek dayanmaz boyutlar....
Yine aynı şeyler yaşanacak...
Şehit aılelerıne başsaglıgı dıleyecekler..
Bayraklara sarılmıs cenazelerde yürek yakan manzaraları ızleyecegız
Küçücük çocuklar,
babalarının resmını tasıyacak..anlamadan neden orda olduklarını
Anneler metanetle baslarını dik durmaya calısırken gozyaslarını ıcıne akıtacak..
*
Sonra...
sonra
Herkes işine gücüne dönecek.. Sadece o evlerın bacası tütmeyecek eskısı gıbı.. Babaları açamayacak bı daha o kapıları..
unutacak dıgerlerı ..
Konusup konusup unutacak..kendi hayatlarına dönecekler.
Ta ki yeni bi ateş yüreklere düşene kadar...
*
Bazılarının bızler gıbı davranmaya hakkı yok..
bazıları artık bı care uretmek zorunda..
cözümü bulmak zorunda bazıları
Onun için ordalar..
Yine bi kaç temennı bı kac ıyı nıyet sözcugu ile gecmemelı bu olaylar..
Onun için ordalar..
*
Bı yerlerde babaları şehit düşen
üsüyen cocuklar var...
Bir kaç ıyınıyet sözcugu ıle geçiştrilip kenara konulmamalı artık..

17 yorum:

SMİLENA dedi ki...

aslında uzun zamandır bir çözüm bulunmalıyda.ama bulunamadı,yada bulunmak istenmedi.bilmiyorum.aklım karma karışık.artık izlemeye bile gücüm yok.
çok üzücü bir olay çok...

beenmaya dedi ki...

geride kalan çocukları büyüdüğünde senin baban öldü diyecekler. neden diye sorduğunda o çocuk peki kim nasıl cevap verecek...

Hayatın Ressamı dedi ki...

allahım artık
anneler,çocuklar ,eşler,kardeşler ,babablar üzülmesin.
bazıları artık çaba göstersin dediğin gibi.
artık işe yarasınlar.

guguk kuşu dedi ki...

Öykücüm, inşallah onlar da hayatlarına devam edecekler, gülecekler.....sadece biraz zamana ihtiyaçları var. Onlar inanç sahibi insanlar, allahım acılarının merhemini verecek onlara. Dualarımız şehitlerimizle, aileleri ile. allahım diyorum ne olur yüreciklerine ferahlık ver.

annesiningülü dedi ki...

söyleyecek söz bulamıyorum. o kadar kötüyümki olanları izlerken. bu acımız son olsun allah'tan dileğim. sonnn... yazık bu yavrulara

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Hiçbir yakınını kaybetmedi onlar, çocukları hiç sonsuza dek uyumadı soğuk toprakta...
İçleri acıyla dolup taşmadı hiçbirinin, eski bir eşyayı ebediyen koklamak zorunda kalmadılar. Bu yüzden geçiştirdiler, içlere düşen ateşi sahiplenmediler, bu yüzden hiç üşümediler.. Allah kimseyi evladıyla sınamasın, bütün yüreklere merhamet versin diyorum. En çok da görmezden gelenlere, yok sayanlara...

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Yetkililerde vicdan varmı~yokmu muhasebesini yapar olduk..
Vicdanı olanın bu işe nokta koyup radikal önlemler almalarını istiyoruz artık. Çözüm dedikleri çözümsüzleştikçe canımız daha çok yanmaya devam ediyor.
Saygılar

SeRiOuuS dedi ki...

Çok güzel söylemişssin öykü.
Birilerinin artık bu gidişe bir dur demesi lazım.
Ben bu olay oldu duydum ve tv yi direk kapadım. iki yüzlü insanların konuşmalarını dinlemek istemediğim için. sürekli yapılcak edilcek denilip hiçbir şeyin yapılmaması çok can sıkar oldu heleki sonuçlar bu denli parçalarken yüreği.
Allah mehmetçiklerimize devletimize yardım etsin hem iç hem dış düşmanlara karşı.

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Ne acı ki ateş sadece düştüğü yeri yakıyor Öykü..
Bu acıları dindirecek ne gücümüz, ne de sözümüz var ne yazık ki :(

öykü dedi ki...

uzuntumuz cok buyuk ..
bugun tv ızlemıyorum..
yuregım kaldırmıyor
Allah aılelerıne sabırlar versın..

zuzuların annesi dedi ki...

Ne günlere kaldık!
Ne yazık ki o 'bazılarına' kaldık:(

Şirin dedi ki...

Sabır sabır sabır da nereye kadar Öykücüğüm? Bende tükendi sabır artık!

öykü dedi ki...

sabır hıcbırımızde kalmadı bu konuda:(

GeCe dedi ki...

zaten birşey yapacak kişiler olsaydı çoktan yaparlardı

allah rahmet eylesin tüm şehitlerimize

öykü dedi ki...

amin

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Daha fazla ağlamamk ve ağlatmmamak için bu bebeleri Öykü, bu milletin örgütlenmesi ve ortak düşmana karşı koyması gerekiyor.
Aksi taktirde daha çok bebeler üşüyecek.

öykü dedi ki...

Sonsuz haklısın Kubılay
Ben bılıyorum
Sen bılıyorsun
Bılenler cogalsın dılıyorum..